דה לוקאס הוצע לחיפה, קלאודמיר להפועל

פאבלו דה לוקאס. כבר עוזב?
פאבלו דה לוקאס. כבר עוזב? | צילום: אודי ציטיאט

הספרדי והברזילאי יעזבו? לה פמיליה קרא לקהל להגיע לגומלין

(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ממשיך לשמור על שתיקה בנושא תקציב הקבוצה. ההחלטה לא להעביר יותר כספים למועדון תוביל לקיצוץ התקציב מ– 3 מיליון שקלים לפחות ממחצית הסכום.

 

שני השחקנים הראשונים להם נאמר לחפש מועדונים אחרים הם הקשרים פאבלו דה לוקאס וקלאודמיר פריירה. ההודעה נמסרה לשניים מגורם בכיר בקבוצה על דעתו של אלי טביב.

 

 

דה לוקאס הוצע בעלות נמוכה למכבי חיפה אשר מחפשת קשר קדמי זר ומנהלת מו"מ עם הצ'יליאני, מרקו מדל.

 

פריירה הוצע להפועל תל אביב. השניים לא יובילו שום מהלך בשלב זה עד לאחר הפגישה שביקשו עם אלי טביב.

 

הבעלים אמור להודיע כי על המדף יהיו למכירה שחקנים מניבי הכנסה כספית גבוהה כמו אלי דסה, שלומי אזולאי (גם מכבי חיפה כמו מכבי ת"א בעקבותיו), לידור כהן ודובב גבאי.

 


קלאודמיר. ליריבה הגדולה? (אודי ציטיאט)

 

טביב אינו מתכוון להגיע לאצטדיון טדי למשחק הגומלין נגד שרלרואה (חמישי, 20:00, ספורט2) משחק ממנו ייעדרו המורחקים והמוצהבים פאבלו דה לוקאס, אלי דסה, נס זמיר ועומר נחמני.

 

בקבוצה צופים כי פחות מ-5,000 אלפים אוהדים יגיעו למשחק הגומלין. כשההדחה מאירופה נראית בטוחה אחרי ה-5:1 בשרלרואה.

 

מנגד, ארגון "לה פמיליה" קרא לקהל להגיע בהודעה שהוציא: "בית"ר עם הגב לקיר, בשבוע האחרון ספגנו המון ביקורות קשות מכל מבקשי רעתנו אשר הובילו אותנו לסחף בו ניראה כאילו הכל אבוד והקבוצה בדרך לאבדון, אבל אל לנו לשכוח – אנחנו עדיין בית"ר ירושלים וכמועדון שרגיל לטלטלות למדנו מהעבר שדווקא ברגעים כאלה נמדד כוחו של קהל ושל מועדון.

מחר בית"ר תשחק בטדי, בבית שלנו מול שרלרואה בגומלין, נכון שהכל ניראה אבוד, נכון שהתוצאה מהמשחק הראשון מהווה בפנינו מכשול ענקי ואף לא מותיר לנו סיכוי קלוש לעבור את הבלגים, יחד עם זאת מחובתנו כקהל שידע לבוא לארץ רחוקה ולתת אווירה ביתית לנהוג באותה הדרך שכן מדובר במגרש הביתי שלנו, בין אם נעבור או לא קבוצה לא בוחרים ולא מחליפים ולכן אנו קוראים לכלל הקהל מכלל היציעים להגיע מחר לטדי ולתת את האווירה שרק אנחנו יודעים לתת ולהשתיק את כל מבקשי רעתנו. תכינו את הצעיפים, תביאו את הדגלים, תחממו את הגרונות, הגיהנום שהיה בבלגיה זה גן עדן לעומת מה שיהיה בטדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי