מחליף לאבוטבול: פינטילי מונה לקפטן הפועל

פינטילי ומנדיונדו מציגים את הסרט
פינטילי ומנדיונדו מציגים את הסרט | צילום: הפועל ת"א, הרשמי

הרומני מונה ע"י מנדיונדו: "כבוד עצום". וינטרה ואנטל ינחתו ויחתמו

(גודל טקסט)

יש קפטן. הרומני החדש של הפועל ת"א, מיחאי פינטילי מונה היום (שני) באופן רשמי לקפטן החדש שיחליף את שי אבוטבול. הקשר בן ה-31 נבחר להוביל את השחקנים האדומים בזכות אופיו, מנהיגותו וניסיונו במועדונים בהם שיחק באירופה ובנבחרת רומניה. המאמן ססאר מנדיונדו כינס את השחקנים והצוות המקצועי וביחד עם מנהל הקבוצה, אלון אפק, הוענק לשחקן סרט הקפטן. פינטילי זכה לברכות ואיחולים מכל השחקנים האדומים.

 

מנדיונדו אמר: "בחרתי בפינטילי בזכות הניסיון הרב שיש לו והאישיות שלו שבאו לידי ביטוי באופן מובהק במהלך מחנה האימון. יש לו מנהיגות טבעית וחיובית אותה הוא מקרין החוצה על המגרש ומחוצה לו, ואני בטוח שהוא יידע להוביל את הקבוצה בהצלחה ובכבוד בכל המשימות". 

 

 

פינטילי, שיענוד את סרט הקפטן לראשונה במשחק הדרבי במסגרת גביע הטוטו בשבת (21:00), "זה כבוד עצום עבורי להיות הקפטן של הפועל ת"א ואני מודה למאמן, לצוות המקצועי, להנהלה ולחבריי השחקנים על האמון. אעשה כל מה שמצופה מקפטן במועדון מפואר כמו שלנו ואפעל תמיד בהתאם לערכי המועדון".

 


שחקני הפועל ת"א מקבלים את מינוי פינטילי (הפועל ת"א, רשמי)

 

במקביל, הקשר הרומני, ליביו אנטל צפוי לנחות עד סוף השבוע בארץ ולחתום במועדון. הבלם לוקאס וינטרה צפוי להגיע ארצה עוד לפני ולהשלים את ההעברתו למועדון באופן סופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי