זגורי, כוכב ודיין מועמדים להחליף את סבע

כוכב במאבק. המחליף של סבע?
כוכב במאבק. המחליף של סבע? | צילום: עדי אבישי

בנתניה מחפשים פתרונות אחרי מכת הפציעות: "חירב את כל האווירה"

(גודל טקסט)

עם פציעתו של דיא סבע, במכבי נתניה כבר מנסים לחפש חלופה בדמות קשר עושה משחק שיהווה תחליף לקשר, שהיה כאמור מועמד להיות זה שייקח את המושכות העונה בקבוצה.

 

השמות המובילים כעת להגיע לאצטדיון בעיר היהלומים הם ישראל זגורי מהפועל ת"א ודור כוכב השייך למכבי חיפה, שני שחקנים עם אופי התקפי ותפקודים מעט שונים מסבע, אולם בסיטואציה הכלכלית הנוכחית למכבי נתניה אין יותר מידי ברירות. כמו כן, גם גיא דיין עשוי להילקח בחשבון.

 

 

"אנחנו במצב מקצועי קשה מאוד, שלא לדבר על הפציעה שחירבה את כל האווירה הטובה שנבנתה לאורך כל המחנה", אמרו אתמול בהנהלת הקבוצה.

 

גם בקרב השחקנים הפציעה של סבע הגיע בזמן לא פשוט בכלל, רגע לפני החזרה הביתה ממחנה האימונים בגרמניה. "בשנה שעברה רגע לפני שחזרנו אלי שגב הטיל עלינו את פצצת הקיצוצים, עכשיו הפציעה של דיא אחרי הפציעה של ערן. זה טירוף", אמרו שחקנים בקבוצה.

 


דורה. יש גם דברים חיוביים (עדי אבישי)

 

החדשות הטובות מבחינת שלומי דורה ממחנה האימונים הן יכולתם של מספרי שחקנים שהרשימו במחנה, כאשר הבלם ירין חסן שחזר מפציעה ספג מחמאות גדולות מדורה על שני משחקי האימון האחרונים שלו, כולל זה אמש מול אינטר לייפציג שם גם חסן פתח ושיחק במשך 70 דקות. גם מילאן סימיליאניץ', גאל מרגוליס ואיתי מנצור המקומי גילו יכולות טובות במחנה האימון, מה שגרם לאופטימיות בקרב הצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי