קובאר: "ק"ש? עיירה קטנטנה בגבול הלבנוני"

קובאר. כמובן שאעדיף ניצחון צ'כי
קובאר | צילום: ערן לוף

שוער הפועל חיפה ואקס ליברץ התראיין במולדתו: "מרגיש כמו סוכן כפול"

(גודל טקסט)

שוערה של הפועל חיפה, פרמיסל קובאר, הפך השבוע למרואיין מבוקש בעיתונות הצ'כית. פרמיסל קובאר אולי לא זוכה לעניין רב במדי האדומים מהכרמל, אבל אחרי ששיחק אשתקד נגד מכבי תל אביב וקריית שמונה, העיתונאים במדינתו רצו לשמוע מה דעתו על יריבותיהן של ויקטוריה פלזן הערב וסלובן ליברץ מחרתיים.

 

"אני מרגיש כרגע כמו סוכן כפול", אמר השוער הצ'כי שקבוצתו הקודמת הייתה ליברץ, "עיתונאים גם מישראל וגם מצ'כיה התקשרו אליי וביקשו מידע, אבל עזרתי יותר לצ'כים". על המשחק של קבוצתו לשעבר נגד ק"ש הוא אומר: "הקבוצה עברה מהפכה גדולה בקיץ. אמנם בשנתיים האחרונות קריית שמונה זכתה בגביע וסיימה במקום השני, אבל בקיץ המאמן עזב והשלד שלה התמוטט. זו היתה הפתעה בשבילי ועכשיו גם השחקן המצטיין שלה, דויד מנגה, פצוע ולא ישחק".

 

 

על ליברץ אמר השוער: "ראיתי את המשחק שלהם נגד מלאדה בולסלאב במחזור הראשון של הליגה והופתעתי לטובה מהיכולת שלהם במחצית השנייה. אם הם ישחקו ככה גם ביום חמישי אין לי ספק שהם יכולים להיות אופטימיים, משום שבישראל הליגה עדיין לא התחילה ועבור ק''ש זה יהיה משחקה הרשמי הראשון".

 

על סגנון המשחק הצפוי: "קרית שמונה משחקת בעיקר על הקרקע. האיום הגדול ביותר בקריית שמונה הוא מנגה, אבל הוא פצוע ולא ישחק. גם אור אוסטוינד ששיחק איתי בשנה שעברה הוא איום גדול על השער של ליברץ". על האווירה הצפויה לצ'כים בגומלין: "קריית שמונה היא עיירה קטנטנה בגבול הלבנוני, אבל הם משחקים בנתניה כך שלא יגיעו יותר מ-1,000 אוהדים של הקבוצה".

 

השוער גם התייחס למפגש הערב בבלומפילד בין מכבי ת''א לפלזן (שידור חי בספורט1 החל מהשעה 20:20): "מכבי ת''א זה מועדון גדול עם הרבה כסף שזכה באליפות שלוש שנים ברציפות. השנה הם הביאו את הבלם טל בן חיים שהוא שחקן עם הרבה ניסיון ששיחק בעבר גם בצ'לסי ובנוסף יש להם ספסל מצוין. השחקן המרכזי שלהם הוא ערן זהבי שכל המשחק עובר דרכו".

 

לסיום נשאל השוער בעד מי הוא יהיה במשחקים האלה וענה בצורה חד-משמעית: "כמובן שאני אעדיף ניצחון צ'כי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי