ריצוי העונש של "פואד" נדחה עד נובמבר

פואד וזהבי באירוע המדובר
פואד וזהבי באירוע המדובר | צילום: עדי אבישי

תוקפו של זהבי היה אמור להתחיל לרצות מאסר. כעת מחכים לערעור

(גודל טקסט)

גזר דינו של אוהד הפועל ת"א, אלרועי 'פואד' ידעי שקבע כי ישלח ל-14 חודשי מאסר מתוכם שבעה בפועל, נדחה לחודש נובמבר.

 

האוהד שכאמור הואשם בתקיפת כוכב מכבי ת"א, ערן זהבי בדרבי אשתקד, היה אמור להתחיל בריצוי עונשו, אך זה נדחה בחודשיים לאחר בקשת סנגוריו, עו"ד חיים יצחקי , יהל בן עובד ועו"ד אסף אלוויה.

 

 

"ניתנה הסכמת הפרקליטות לדחיית ריצוי עונש המאסר בפועל של אלרועי ידעי, זאת בעקבות ערעור שהגישו סנגוריו עו"ד אסף אלוויה, עו"ד חיים יצחקי ועו"ד יהל בן עובד. עיקר משקלו של הערעור נשען על השוואת עונשו של ידעי, הן מבחינת עונש המאסר והן מבחינת תקופת ההרחקה, לעונשו של גבריאל דבוש, אשר אף הוא פרץ לדשא במשחק הדרבי והואשם בעבירות תקיפה. מסנגוריו של ידעי נמסר כי הם סמוכים ובטוחים שערכאת הערעור תתקן את השגגה שנפלה בהליך בפני בית משפט השלום". כעת, צפוי בנובמבר גם להישמע הערעור על העונש.

 

כזכור, במחזור השביעי אשתקד פרץ לכר הדשא בדקה ה-33 והתעמת עם כוכב מכבי ת"א, ערן זהבי, דבר שגרר לבסוף להרחקתו של זהבי. המשחק חודש ופוצץ לאחר מספר דקות כשהשופט רועי ריינשרייבר חזה כי אין ערך ספורטיבי לחידושו אחרי פריצתם לדשא של אוהדי מכבי ת"א. בהחלטת בית הדין התוצאה שנקבעה למשחק היתה 0:0 ללא נקודות לשתי הקבוצות כשהפועל ת"א ספגה גם הפחתה של 2 נקודות ממאזנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי