ראיקוביץ' חתם ל-5 שנים, ליפשיץ הושאל לעונה

ראיקוביץ' והמדים החדשים. אלוף עולם הגיע לקריית שלום
ראיקוביץ' והמדים החדשים. אלוף עולם הגיע לקריית שלום | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

השוער הסרבי ושוערה של רעננה הצטרפו. קולינאס עזב: "אשאר אוהד"

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' בן ה-19, אלוף העולם עם נבחרת סרביה עד גיל 20 ושחקנה של הכוכב האדום בלגרד עד היום (שבת), עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית במכבי ת"א ל-5 שנים. הוא ילבש את החולצה עם המספר 95.

השוער צפוי להגיע לאימון הטקטי של מכבי ת"א ביום ראשון בשעות הבוקר המוקדמות, לפני יציאת הקבוצה למשחק החוץ בטדי נגד הפועל ב"ש, והוא עשוי לפתוח בהרכב לאחר שחואן פאבלו קולינאס קיבל הודעה על שיחרורו מהמועדון.

בנוגע לחואן פאבלו קולינאס, השוער אמר לאתר הרשמי: "נהניתי לשחק במכבי תל אביב בשנתיים האחרונות ומכל האהבה שהרעיף עליי הקהל של מכבי. כמובן ששמחתי לקחת חלק בכל התארים בהם זכינו, והייתי רוצה שיזכרו אותי בישראל כמקצוען אך לפני הכל כאישיות. אני רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי לשחק במכבי תל אביב ותמיד אשאר אוהד של המועדון בו השארתי את חבריי לקבוצה וחברים רבים אחרים".

בנוסף, השוער הוציא הודעת פרדה מרגשת בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו: "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה. היו לי פה שנתיים פנטסטיות. נהנתי לשחק ולזכות בתארים עם חבריי לקבוצה. מתגעגע אליכם חברים אני מאחל לכם את כל הטוב שבעולם".

חואן פאבלו. מקצוען אמיתי (אודי ציטיאט)

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "זו היתה אחת ההחלטות הקשות והכואבות שהיינו צריכים לקבל במכבי ת"א לאחרונה. חואן פאבלו שחקן מאוד מסור ונאמן והיה חלק מרכזי בהישגי הקבוצה במהלך השנתיים בהן שיחק במועדון כמו גם בקמפיין האירופי האחרון שלנו. אני יודע שאני מדבר בשם כולם במועדון ובשם כל מי שקשור למכבי ת"א בהכרת התודה וההערכה אותה אנו רוכשים כלפי חואן פאבלו לו אנו מאחלים הצלחה לקראת העתיד".

במקביל, גם שוער הפועל רעננה, דניאל ליפשיץ, הושאל למכבי תל אביב לעונה אחת. חיים סילבס הכחיש הערב כי קבוצתו קיבלה בהצעה את הבלם הספרדי קרלוס גרסיה, ולגבי חואן פאבלו קולינאס אמר כי הוא מעדיף לשחק עם השוער אריק ינקו. עם זאת, מכבי ת"א עשויה לשחרר ב-24 השעות הקרובות את גרסיה ולהביא במקומו מגן שמאלי זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי