מכה לב"ש: שהר נפצע באימון ויחמיץ את חיפה

חקני בש באימון. הרכב חסר
חקני בש באימון. הרכב חסר | צילום: ירון אלפי

החלוץ נפגע בשריר, ארבייטמן עשוי לפתוח בבכורה של 'טוטו טרנר'

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה מחר (שני, 20:55) שיחנוך את אצטדיון 'טוטו טרנר' ספגו ברק בכר וקבוצתו מכה לא פשוטה כאשר החלוץ בן שהר נפצע באימון המסכם ולא יהיה כשיר למשחק.

 

שהר הרגיש כאב חד בשריר הירך האחורי ונטש את האימון. החלוץ יעבור בדיקה שתקבע את חומרת הפציעה. מי שתורגל במקומו בהרכב הוא החלוץ שלומי ארבייטמן שכזכור טרם ראה דקת ליגה העונה וייזרק הישר למשחק המסקרן.

 

 

כעת, ההערכות הן כי מקומם של מאור בוזגלו, מאור מליקסון בהרכב מובטח, כאשר ההתלבטות היא בין רועי גורדנה למהראן ראדי, כאשר סיכוייו של האחרון לפתוח גבוהים יותר.

 

כך או כך, כדי לשמור על אווירה תקינה בחדר ההלבשה, ייאלץ בכר לשלב מן הספסל את הקפטן אליניב ברדה,  שאינו שבע רצון מדקות המשחק שקיבלו עד כה וכעת מחכים לראות כיצד בכר ינהג במשחק ההיסטורי שייערך בטרנר.

 


ברדה באימון. יעלה מהספסל? (מירן שפילברג)

 

באסיפה שערך ברק בכר באימון בשבת, שוחח המאמן עם שחקניו על הליקויים הקיימים ועל נקודות שהוא דורש מהם לשפר. באימון המסכם הקרין בכר קטעי וידאו אשר התמקדו ביריבה, מכבי חיפה, ובנקודות המפתח כיצד לעצור את הירוקים.

 

הפועל באר שבע דרשה לקיים את האימון המסכם לקראת מכבי חיפה  באצטדיון "טרנר", בו ייערך המשחק, ולמרות שהנהלת האצטדיון לא ששה תחילה לאשר את האימון בשל מצב הדשא, הוחלט בסופו של דבר לאפשר להקבוצה להתאמן במגרשה הביתי החדש.

 

 

 

לצערי עקב פציעה אתמול באימון לא אוכל לשחק היום במשחק פתיחה המרגש,אבל רוצה לאחל המון בהצלחה לחברים שלי!מאכזב אבל זה הכדורגל..שיהיה לנו בהצלחה!

A photo posted by bensahar14 (@bensahar14) on

 

האישור התקבל בסופו של דבר במטרה להעמיד לרשות ברק בכר את כל התנאים האופטימליים, כך שיוכל להצליח במשחק המרכזי של המחזור הרביעי בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי