יוקאנוביץ' ניסה להוריד את המתח בקבוצה

יוקאנוביץ'. רוצה לעצור את הסחף
יוקאנוביץ'. רוצה לעצור את הסחף | צילום: עדי אבישי

בצל הביקורת, מאמן מכבי ת"א קיים אימון משועשע והתמקד בצד המקצועי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב פועלים להחזיר את השקט ואת הביטחון לקבוצה לאחר הביקורת של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' בתקשורת על שחקניו לאחר ההפסד באצטדיון בלומפילד להפועל רעננה 1:2.

 

השחקנים בחלקם הגדול לא אהבו את הביקורת של המאמן הסרבי לאחר הפסדים והיו מי שטענו בשיחות סגורות כי ההכנה למשחק נגד הפועל רעננה לא הייתה טובה ובעיקר לקה המאמן בהצבת ההרכב בחלק המקצועי כשפתח עם חלוץ בודד (ערן זהבי) במשחק ביתי ופועל בדיוק כמו קודמו פאקו אייסטראן.

 

 

יוקאנוביץ' על פי שחקנים בקבוצה קיים אספת וידאו כן דיבר על המשחק בו האורחים יסתגרו מאחור, וינצלו דקות של רפיון במכבי תל אביב להתקפות מתפרצות.

 

המאמן ועוזריו הבינו שחובה לעצור את הסחף וצריך להרגיע את "קבוצת הכוכבים הישראלית הטובה ביותר" לפני כניסה למשבר מתמשך כבר בשבת באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה בליגה ובאותו אצטדיון ביום שלישי בצ'מפיונס נגד דינמו קייב. האוקראינים שהודיעו כי ישלחו שלושה נציגים למשחק נגד הירוקים.

 

זהבי. חלוץ יחיד (עדי אבישי)

 

האימון ערב צום כיפור היה משעשע ועל פי השחקנים הוריד את המתח כשגם האספה הקבוצתית הייתה רגועה ויוקאנוביץ' התמקד בצד המקצועי מבלי לבקר שחקנים בשמות.

 

מחר (חמישי) אמור תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף להחליט על פי בקשת מכבי תל אביב אם לדחות את הדיון בוועדת המשמעת אליו הוזמן הבלם טל בן חיים על פי צילומי הטלוויזיה בה נראה פוגע בחלוץ הפועל רעננה שניר שוקר. הצהובים טוענים כי בשל יום הכיפורים לא תספיק להיערך לדיון מחר אחר הצהרים. אם הדיון ידחה יוכל בן חיים לשחק בשבת נגד מכבי חיפה.

 

באימון מחר אמורים להשתתף דור פרץ וברק יצחקי הפצועים קל ויובל שפונגין החולה. החלוץ הסרבי דיאן ראדוניץ' יעבור מחר בדיקה ברגלו שתקבע אם יוכל להיות כשיר למכבי חיפה או דינמו קייב כשקיימת אפשרות שיחמיץ את שני המשחקים.

 

אייגיבור. מצפים לשובו (אסף קליגר)

 

בקבוצה מצפים לשובו מספרד של הקשר הניגרי נוסא אייגיבור שטס לברצלונה יחד עם רופאת המועדון מיכל גולדוירט כדי לאבחן את הפציעה ברצועות הברך. המשך הטיפול ייקבע על פי האבחנה של המומחה הספרדי והניגרי לא ישוב לפעילות עד שיהיה בריא לחלוטין.

 

יוקאנוביץ' אמור לשנות את שיטת המשחק עם שלושה קשרים במרכז המגרש ולהוסיף קשר אחורי לצדו של גל אלברמן. יוקאנוביץ' דיבר באספה על יוזמות של בלמי הקבוצה שבניגוד להוראות והתרגולים מפקירים את מרכז ההגנה למען כדרורים מיותרים בשטחים שאינם אמורים להיות בהם כמו במהלך העברה של הבלם טל בן חיים על שניר שוקר.

 

להרכב הפותח בשבת ישובו אבי ריקן החלוץ טל בן חיים ואחד מבין ברק יצחקי או עדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי