"בתקציב הזה, מקום ה-3 הוא לא מובן מאליו"

גילמור. כישרון גדול
גילמור. כישרון גדול | צילום: ירון אלפי

בעכו חגגו את הניצחון על ב"ש (0:1) והחמיאו לגילמור ("כישרון גדול") ועמוס ("חשוב")

(גודל טקסט)

בהפועל עכו חגגו אמש (שבת) את ה-0:1 המפתיע על הפועל באר שבע. החבורה של הוכנבוים אולי לא חלמה על כזו פתיחה, אבל כעת היא כבר במקום השלישי בטבלה.

 

הפועל עכו רושמת פתיחת עונה נהדרת עם שלושה ניצחונות בחמישה משחקים ובמועדון מרוצים מאוד מקצב צבירת הנקודות נוכח פתיחת העונה הקשה שעברה הקבוצה. "זה לא מובן מאליו מה שאנחנו עושים", אמר גורם במועדון לספורט1. "המועדון הזה מתמודד עם בעיות כלכליות קשות, יש לנו את תקציב השחקנים אולי הכי נמוך בליגה אבל זה משמח לראות שהוכנבוים מצליח להתגבר על הקשיים האלה להעמיד קבוצה נלחמת וללא רגשי נחיתות".

 

 

סמואל גילמור, הקשר הניגרי בן ה-19 שכבש את שער הניצחון ושוער הקבוצה דני עמוס שהיו מהמצטיינים בשורות הקבוצה, זכו למחמאות. "הוא אולי צעיר אבל מאוד מוכשר", אמר שחקן הקבוצה על הקשר. "הוא יכול לשדרג את הקבוצה והרווח הוא שלנו שהוא משחק איתנו". על השוער אמר: "דני החמיץ את משחקי ההכנה והוא נכנס לעונה נהדר. חשוב שלקבוצה כמו עכו יהיה שוער כמוהו בשער".

 


עמוס. מחמאות לשוער (ירון אלפי)

 

למרות תחושת האופוריה במועדון שומרים על פרופורציות ונמנעים מלצאת בהצהרות. "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו צוברים נקודות. להיות במקום השלישי זה משמח וזו הרגשה שלא רגילים אליה בעכו, אבל לכולנו ברור שזו רק תחילת הדרך והעונה עוד ארוכה", נאמר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי