יצחקי לאן? מכבי ת"א, אנטליהספור או בית"ר

מתלבט. ברק יצחקי
מתלבט. ברק יצחקי | צילום: עדי אבישי

חלוץ האלופה מתלבט לגבי עתידו. טביב מעוניין לכלול את דסה בעסקת העברתו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חלוץ מכבי ת"א, ברק יצחקי אמור להיפגש בקרוב עם המנג'ר ג'ורדי קרויף בנוגע להמשך דרכו במועדון. בפני יצחקי מונחת הצעה ע"ס 250 אלף דולר לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, עליה היה אמור לחתום בתחילת השבוע הבא.

 

בימים האחרונים קיבל החלוץ הצעות נוספות, אותן הוא שוקל, לפני שהוא מתחייב לצהובים. ליצחקי יש הצעה מקבוצת אנטליהספור, העולה החדשה לליגה הבכירה בתורכיה, ע"ס 350 אלף יורו לעונה.

 

יצחקי יודע כי שפע החלוצים והקשרים הקדמיים בשורות מכבי ת"א (ביניהם דור מיכה, ערן זהבי, עדן בן בסט, גאל מרגוליס, טל בן חיים, ברק בדש, גילי ורמוט) יקשו עליו לקבל את הדקות להן הוא שואף.

 

ההצעה התורכית הייתה אולי אטרקטיבית לפני כמה שנים, הפעם לנוכח המצב הפוליטי המתוח ששורר בין ישראל לתורכיה, יצחקי פחות מתלהב ויפעל על פי העצה של ג'רדי קרויף. החלוץ צפוי לשוחח עם פיני בלילי, ששיחק לפני מספר שנים באנטליהספור, ולהתייעץ איתו בנושא.

 

בעונה הבאה ילבש צהוב-כחול? אלי דסה (ערן לוף)

 

גם בבית"ר ירושלים בונים על יצחקי לעונה הקרובה. הבעלים, אלי טביב, מבקש לכלול את יצחקי בעסקה של אלי דסה, אם זאת תצא לפועל.

 

טביב מעדיף שהצהובים יחתימו את החלוץ על חוזה בסכום שיסוכם בין הקבוצות ואז הוא יוסיף ליצחקי על השכר שמכבי תציע לו על מנת לפתות אותו להגיע לבית"ר ירושלים. אם יצחקי יהיה שחקן חופשי, יאלץ טביב לשלם לו את כל הסכום, לא רק העניין הכספי הוא בעייתי, אלא גם נטייתו של ברק יצחקי להיפצע לעיתים קרובות. 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי