מכבי תל אביב במאמץ לצרף את מונאס דאבור

דאבור. חזק בתכניות של הצהובים
דאבור. חזק בתכניות של הצהובים | צילום: Gettyimages

קרויף רוצה להחזיר את האקס מגראסהופרס. בסביבת החלוץ אישרו

(גודל טקסט)

בקיץ שעבר, לאחר עזיבת המאמן פאולו סוזה והמינוי של אוסקר גרסיה, ניהלה מכבי תל אביב מרדף אירופי ארוך להנחית בקריית שלום ליגיונר.

 

השמות אחריהם חיזרה האלופה היו מאור מליקסון, תומר חמד, טוטו תמוז, רמי גרשון, ליאור רפאלוב , בן שהר ועדן בן בסט – כאשר האחרון היה היחיד שלבסוף הגיע, להוציא כמובן את יובל שפונגין.

 

 

שנה עברה והמצב נותר די דומה. המנג'ר, ג'ורדי קרויף, פועל להביא בנוסף לבלם טל בן חיים ליגיונר נוסף, כאשר השם שרצוי מאוד הוא חלוץ קבוצת גראסהופרס השוויצרית – מונאס דאבור, ששמו כבר הוזכר כאן שירד מהפרק ועלה שוב בימים האחרונים.

 

סוכנו של דאבור, אבי נמני, אישר כי קיים מהלך משותף לשובו של דאבור למכבי תל אביב ממנה כזכור נמכר לשווייץ. בדאבור התעניינו מספר קבוצות בעיקר מגרמניה, ומלבד הצעה מקבוצת המבורג לא היה מו"מ מעשי ממועדון גדול.

 

נימני. רצה להחזיר את דאבור לקריית שלום (עדי אבישי)

 

בשיחות עם מקורביו, דאבור מספר כי ברצונו לשוב לישראל בעיקר בשל הגעגועים לבני משפחתו. יצוין שוב כי הרצון של מכבי תל אביב הוא לצרף ליגיונר אחד או שניים וברור לאלופה כי המהלך הוא מורכב ולא פשוט בשל עלות כרטיס שחקן, שינוי במיסוי בחזרה לישראל והדרישות הכספיות הגבוהות.

 

לצד הניסיונות לחזק את הקבוצה, ביום שלישי הקרוב (23.6) יערך אימון הבכורה הרשמי אליו צפויים להגיע כ-1,000 אוהדים. כאשר לפני האימון יוצג המאמן החדש, סלבישה יוקאנוביץ', במסיבת עיתונאים. שחקני הנבחרת ישובו מחופשתם ב-26.6 ויצטרפו לחבריהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי