אלונה, הגיע הזמן להחליט כבר

ברקת. צריך עוד רמזים?
ברקת. צריך עוד רמזים? | צילום:עדי אבישי

דעה: ההתמהמהות של בעלי ב"ש במינוי מאמן עושה עוול לאלישע לוי

(גודל טקסט)

די מביכה ההתמהמהות של הפועל ב"ש בנוגע להחתמת מאמן לעונה הבאה. הקבוצה כעת במקום השני ותשחק מחר בחצי גמר גביע המדינה. יש מישהו אחד שהפך אותה למועדון צמרת לגיטימי בנוף של הגדולות, אז צריך עוד רמזים?

אלונה ברקת חייבת לבדוק בכל יום שעובר אם אלישע לוי עדיין נמצא בחדר ההלבשה. לא מגזים. מדובר באחד המועדונים הקשים לעבודה. לא צריך להזכיר מה קורה שם אחרי שני הפסדים ודרך איזו יציאה נמלטים המאמן והצוות המקצועי. את גיא עזורי ניסו להוריד מהכביש לפני חמש שנים, והנה פתאום שקט בגזרה הדרומית.

מועדון אלוף לא נבנה ביום. כמה כסף שפכו וכמה שנים עברו עד שבמכבי ת"א מצאו את הנוסחה להצלחה, ועם כל הכבוד להשקעה הגדולה שלה, ברקת היא עדיין לא מיץ' גולדהאר.

לכן בשביל לעקוף את המפלצת מקריית שלום, חייבים תכנית פעולה אחרת, ומלבד העובדה שלוי הוא איש מקצוע נפלא, הוא גם אדם נעים, שזה לא פחות חשוב ברמות הלחוצות האלה.

שימו לב כמה המאמנים כאן סובלים. ניר קלינגר, טל בנין ומרקו בלבול, שתמיד זועף, שלא לדבר על יוסי מזרחי, שאני לא זוכר מתי חייך בפעם האחרונה. 

אין לי ספק שההליכות הנעימות והצניעות של אלישע משפיעות על סביבת העבודה שלו. זה מה שהרגיע בזמנו את סכנין, זה מה שהוביל את מכבי חיפה לתארים. מועדון כדורגל חייב אמונה בדרך, משהו כמו אוטו רהאגל בוורדר ברמן – הוא לקח קבוצה מצפון גרמניה ובמשך 14 שנות עבודה הפך אותה לאימפריה.

אלישע לוי. ההליכות הנעימות והצניעות שלו משפיעות על סביבת העבודה (עדי אבישי)

אז נכון שלא צריך להגזים עם חוזה ארוך טווח, אבל בונים יסודות, אחר כך מוסיפים אצטדיון חדש ומשפרים את מחלקת הנוער. תכנית חומש. לא חייבים למהר להחליף. נכון שמאור מליקסון עדיין לא נתפס ואליניב ברדה לא בשיאו, אבל יש את אוגו וחובאן, שהם שניים מהקשרים האחוריים הטובים בארץ וכמובן את מאור בוזגלו שממשיך בפורמה. וסוארס המצוין. בסוף זה יבוא.

שמעתי שלשום חצי תכנית רדיו שבה סיפרו כי אלישע לוי הוא ברירת מחדל, שגיששו אצל רן בן שמעון ורוני לוי. מאמנים מצוינים, אין בכלל ספק, אבל גם את בן שמעון הביאו למכבי והפועל ת"א וראינו באיזה מהירות הסתיים ביניהם הרומן.

עושים פה עוול. אם לא רוצים אותו, אז אל תמשכו אותו. אלישע כבר מזמן לא מאמן זוטר, אלא איש מקצוע בכיר ומוערך שצריך לקבל את הכבוד הראוי לאחד כזה. כדאי שאלונה ברקת תזכור שהדשא של השכן לאו דווקא ירוק יותר, יכול להיות שבסך הכל קצרו אותו הבוקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי