רוני לוי על סף חתימה במכבי חיפה

רוני לוי. חוזר לקדנציה שנייה בחיפה
רוני לוי. חוזר לקדנציה שנייה בחיפה | צילום: דני מרון

בנתניה ישחררו את המאמן מחוזהו, בתוך 48 שעות יוכרז כמאמן הירוקים החדש

(גודל טקסט)

"בתוך 48 שעות יוכרז רוני לוי כמאמן מכבי חיפה" כך טוענים בסביבת המאמן שיעזוב את מכבי נתניה ויחזור לקדנציה שניה בכרמל. ללוי, שכבר אימן בעבר את מכבי חיפה והוביל אותה לשלוש אליפויות רצופות, יש חוזה לעונה הבאה בנתניה, אולם במועדון כבר אישרו כי הם משחררים אותו (ללוי יש חוזה לעונה הבאה) בעקבות הבעיות הכלכליות של המועדון. עוזרו, רונן גבאי, יעבור איתו לחיפה.

במכבי נתניה הולך ומתגבשת הדעה הרווחת כי המועדון נמצא בדרך הבטוחה להליך פירוק, זאת אחרי שבימים האחרונים הודיע איש העסקים והמחזיק בכ 25% ממניות הקבוצה, יוסי מאור, כי הוא אינו מתכוון לקחת הלוואה בת כמה מיליונים לטובת סגירת הגרעון.

מאור עומד בשבועות האחרונים תחת לחץ כבד של אנשי עסקים נתנייתים שהיו רוצים שייקח על עצמו את ההלוואה בת 10 מיליון השקלים לפריסה של 10 שנים, אבל מאור הבהיר להם כי הוא מתכוון לעשות כך ולא זאת הסיבה שרצה להיכנס לכדורגל.

" אולי עדיף שולחן נקי, להתחיל הכל מחדש וכמו שצריך ולא להישאר עם הבוץ והבלאגן הזה", אמרו בסביבתו של איש העסקים, שהתחבר מאד למכבי נתניה והתאהב במועדון: "יוסי הגיע כדי לתת פה מיליון או גג שניים בעונה, לא לשפוך חלק מכובד מההון שלו על חובות שאחרים עשו, ממש לא", הוסיפו אותם גורמים.


קובי בלדב. ההפגנה מול ביתו בוטלה (האתר הרשמי של מכבי נתניה)

 

האפשרויות שנותרו לקבוצה הן הליכה להליך משפטי של פירוק שיביא איתו השלכות מקצועיות וכלכליות גדולות במיוחד. חיפוש אחר משקיע חדש כרגע לא נראה באופק.

הפלגים בקהל מכבי נתניה מצויים באי וודאות גדולה, כאשר מצד המועדון קיימת שתיקה רועמת ועד עתה לא ניתנו הסברים על מצב המועדון ולאן הדברים הולכים, מה שגורם לזעם גדול בקהל. "הגיע הזמן שיתנו לנו דין וחשבון, שיגידו לנו מה קורה ולא יזלזלו בנו. יש פה אנשים שלא ישנים בלילה כי מדאיג אותם מצב המועדון", אמר אחד מאוהדי הקבוצה.

בינתיים ההפגנה שתוכננה מול ביתו של קובי בלדב בוטלה אחרי התערבות של מספר אוהדים שמנעו מאלו שרצו לעשות כן מלבצע את האקט המחאתי, דבר שלא הרגיע את בלדב ומקורביו טענו בלילה כי חש עדין פגוע מאד מהניסיונות לפגוע בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי