קולינאס: "גאה להיות במכבי, רוצה להמשיך"

קולינאס. לא מסתיר את רצונו
קולינאס. לא מסתיר את רצונו | צילום: גיא צרחי

השוער הספרדי מעוניין להישאר. פאקו: "אין חדש לגביי עתידי, אנחנו רק במאי"

(גודל טקסט)

במשחקיה האחרונים של מכבי תל אביב הפך השוער הספרדי, פאבלו קולינאס, לאחד הבולטים בקבוצה כאשר מנע בעצמו הפסדים של הקבוצה, כמו אתמול ב-1:1 באיצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה.

 

עד לפני חודשיים סומן קולינאס כמי שלא ימשיך בקבוצה בסיום העונה, אך כעת בהחלט לא מן הנמנע כי לבסוף יישאר. הפך למועמד להמשיך בין הקורות גם בעונה הבאה. והוא בהחלט היה מעוניין בכך.

 

 

"אני משחק ומתאמן בתשוקה גדולה, גם אם אמשיך בעונה הבאה וגם אם לא", אמר הספרדי. " אנחנו רק בחודש מאי. יש זמן להחלטה של הקבוצה ואנחנו עוד צריכים להשלים את משימת האליפות וגביע המדינה. בכול משחק ואימון אני משתדל להוכיח כי אני ראוי למועדון. אני מאוד מאושר להיות כאן בישראל, גאה לשחק במכבי ורוצה מאוד להמשיך כאן".

 

על משחק התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה אמר קולינאס: "בחצי השעה הראשונה שיחקנו, אולי, את הכדורגל הטוב ביותר שלנו העונה. בהמשך חיפה חזרה, אבל היו לנו את ההזדמנויות לכבוש עוד שערים מעבר לגול הראשון ולא עשינו זאת. לא אמרנו שהאליפות סגורה, חובה להמשיך להילחם ולהביא נקודות גם מבאר שבע".

 

המאמן פאקו אייסטראן: "אני מרוצה מתוצאת התיקו. ב–25 הדקות הראשונות כולם היו מרוכזים. בהמשך היו המון איבודי כדור ולא שלטנו כקבוצה וכבודדים במשחק, דבר שצריך ללמוד ממנו בהמשך". על ביקור ושהות סוכנו בישראל, אמר פאקו: "האיש נהנה מאוד בישראל, נכון לעכשיו אין חדש לגבי עתידי, אנחנו רק בחודש מאי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי