ערן לוי וקאיודה בחוד של נתניה, אבו ניל כשיר

שחקני עכו מאושרים. ישלימו מסע הישרדות?
שחקני עכו מאושרים. ישלימו מסע הישרדות? | צילום: עדי אבישי

רוני לוי עולה בהרכב התקפי שכולל גם את רן רול ודיא סבע. קשר עכו החלים ופותח, ניצחון של האורחים והם נשארים בליגה (19:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

ערב משחקי המחזור לפני האחרון בפלייאוף התחתון היו ארבע קבוצות שמועמדות לירידה לליגה הלאומית. המשחק הערב (19:30, ספורט1 וגם ב-HD) בין מכבי נתניה להפועל עכו, שינעל את המחזור, יכול לצמצם את המועמדות לשתיים בלבד.

 

ניצחון עכואי באצטדיון בנתניה יבטיח לשלומי דורה והבחורים שלו עונה נוספת בליגת העל ויוריד רשמית את הפועל פ"ת לליגת המשנה. בסיטואציה כזו, ייאבקו מ.ס אשדוד (בבלומפילד מול הפועל ת"א) והפועל חיפה (בבית נגד מכבי נתניה) נגד הירידה, כשהאדומים מקריית חיים תלויים בעצמם. תסריט שיותיר שלוש קבוצות במאבק הירידה הוא רק תוצאת תיקו. אז הפועל עכו עוד לא תינצל, אבל הפועל פ"ת תרד.

 

 

הקשר יוסי דורה הבהיר לחבריו בתום האימון: "חובה להשלים את מסע ההישארות המופלא של הקבוצה. כולנו רוצים לעשות את זה, ניצחון על מכבי נתניה יקרה אם נגיע מרוכזים ובהתלהבות של המשחקים האחרונים".

 

ראשי הקבוצה שלחו בקשה לאגוד השופטים ובו דרישה לשנות את שיבוצו של השופט אלי חכמון והאיגוד נענה ושיבץ במקומו את דניאל בר נתן. הטענה היתה כי חכמון תושב אשדוד ונציגת העיר, מ.ס אשדוד נמצאת אף היא במאבקי הירידה.

 

אוהדים יקרים,הנהלת הקבוצה הציבה הסעה חינם לאוהדים למשחק מחר מול מכבי נתניה בחוץ.ההסעה תצא בשעה חמש מנפוליאון.בתרומת ק…

Posted by ‎הפועל עכו‎ on Sunday, May 10, 2015

 

"תמשיכו לשחק כמו שאתם יודעים. תבואו עם החוסן המנטלי שלכם ותעשו את העבודה כמו שצריך", אמר המאמן שלומי דורה לשחקניו, שניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים ולא ספגו שער כבר ארבעה משחקים רצופים.

 

מול המומנטום הטוב ביותר בליגה תתייצב מכבי נתניה שתגיע אחרי שני הפסדים רצופים, שבהם ספגה חמישה שערים, מלבד ארבעת ימי השביתה המדוברת שגרמה לדחיית המשחק.

 


רוני לוי. אחרי השביתה, חושב התקפה (דני מרון)

 

התכונה בהפועל עכו לקראת המשחק כמובן מקסימלית והיא הורגשה מאזור האצטדיון החדש בכניסה לעיר ועד לסמטאות המפותלות של העיר העתיקה. תוצאת תיקו תעלה אמנם את הקבוצה דירוג אחד, אבל בעכו מדברים על ניצחון ורק ניצחון כדי ש-90 הדקות בשבת הקרובה מול בני סכנין – יהיו לפרוטוקול בלבד.

 

מכבי נתניה "בונה" על המקום הראשון בפלייאוף התחתון, שמבטיח מענק כספי, אבל כדי שזה יקרה היא חייבת ניצחון, משום שגם תיקו לא יספיק לה להשיג את המטרה בשל הפרש השערים הנחות מזה של בני סכנין.

 

המאמן רוני לוי יחסר את את הבלם עידו לוי, שהורחק במשחק הליגה נגד הפועל ת"א בשבת שעברה. גם המגן איעד אבו עביד, שאמור היה להחליפו במרכז ההגנה, לא יוכל לשחק בשל צבירת תשעה כרטיסים צהובים (בינתיים הוא הספיק לספוג גם את העשירי). ירין חסן והרומני כריסטיאן סרגי ישחקו במקומם.

 


אבו ניל. כשיר לשחק (דני מרון)

 

בהפועל עכו הצליחו במאמצים להכשיר את הקשר אמיר אבו ניל שסבל מפציעה. אבו ניל כבש בשבת שעברה את אחד השערים בניצחון 0:2 על הפועל רעננה.

 

הרכבים:

 

מכבי נתניה: אריאל הרוש, עומר פרץ, ירין חסן, כריסטיאן סרגי, שמעון הרוש, רומאריו פירס, עומר צלישר, דיא סבע, רן רול, ערן לוי, לארי קאיודה

 

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, מושיקו מישאלוף, דניאל בורחל, ברניסלב יובאנוביץ', יוסי דורה, יאניס פאפאדופולוס, אחמד קאסום, אמיר אבו ניל, יובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי