רועי שני יחליף את אדורם קייסי כמנהל מכבי חיפה

רועי שני. סוגר מעגל
רועי שני. סוגר מעגל | צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

שחקן העבר נפרד מהירוקים אחרי שבע שנים בתפקיד: "ביצע את עבודתו ללא דופי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום על סיום תפקידו של אדורם קייסי כמנהל הקבוצה, אחרי שבע שנות עבודה. קייסי ביקש בתחילת העונה לסיים את תפקידו בכדי לנתב את הקריירה לאפיק אחר ומחיפה נמסר שהוא "ביצע את התפקיד ללא דופי, באיכפתיות ובדאגה רבה לשחקנים, לאנשי הצוות ומעל לכל ביצע את עבודתו בנתינה למען המועדון. אנו מאחלים לו הצלחה בדרכו החדשה".

 

קייסי, אחד משחקני העבר המפוארים של המועדון, רשם 285 הופעות במדי מכבי חיפה בליגה והיה שותף למסע המופלא של הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות ואף היה חתום על השער ההיסטורי נגד שטורם גראץ האוסטרית שנתן לירוקים את הכרטיס למפעל היוקרתי. הוא היה שותף לזכייה בחמש אליפויות וגביע אחד ורשם 55 הופעות במדי הנבחרת.

 

 

את קייסי יחליף המנהל האדמינסטרטיבי של המועדון, רועי שני שאמר לאתר הרשמי: "המינוי למנהל הקבוצה סוגר עבורי מעגל שהחל בקבוצת הילדים של המועדון בגיל 9 ובכל קבוצות מחלקת הנוער. זה כבוד גדול עבורי לשמש כמנהל הקבוצה. אני מודה לנשיא המועדון, יעקב שחר, לסגן הנשיא, עוזי מור ולמנכ"ל, איתמר צ'יזיק על האמון שנתנו בי".

 

המנכ"ל צ'יזיק אמר: "כפי שהצליח בתפקידיו הקודמים אני מאחל לרועי שיצליח גם בתפקיד זה. לאדורם, שהיה אתוס במכבי חיפה הן כשחקן והן כמנהל קבוצה הצלחה בכל דרך אשר יבחר בה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי