מכבי חיפה חשפה את המדים החדשים

המדים הירוקים לעונה הקרובה. יש גם משבצות
המדים הירוקים לעונה הקרובה. יש גם משבצות | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

סטויקוביץ' מבוקש בצרפת ובגרמניה. דודו בזק ספג נאצות בעמוד הפייסבוק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמריא בשבוע הבא למחנה אימונים באוסטריה והמטרה של המאמן רוני לוי היא להחתים שני שחקנים נוספים עד היציאה, בלם זר וקשר ישראלי.

 

מתברר שמעל פני השטח קימות התרחשויות שהמועדון פועל להוריד מסדר היום גם אם הן "מתחת לרדאר". שוער הקבוצה הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' שטען לפני יותר מחודש בראיונות במולדתו כי הוא מחוזר על ידי מועדונים באירופה, הוריד את הנושא מהפרק ועכשיו הפרשה מבעבעת מחדש בקרב סביבתו של השוער.

 

 

לפחות שתי קבוצות בגרמניה ומועדון בצרפת מבקשות את שרותיו של סטויקוביץ', שבשלב זה לא פנה לראשי מכבי חיפה בנושא. מקורבים לשחקן טוענים כי הוא אישית לא הוביל עד כה כול מהלך של עזיבה, אלא שאין לפסול שבמהלך המחנה באוסטריה תהיה קבוצה שתפנה למכבי חיפה ותכניס את המועדון ללחץ בנושא ו/או בקשה מצד הסרבי שהמועדון יאפשר לו לעזוב.

 

הבלם הספרדי מארק ואליינטה שסיכם על חוזה לשלוש שנים, נשא בסוף השבוע אישה ונמצא בחופשה. ואליינטה ביקש בשל כך לדחות את הגעתו לישראל וקיבל אישור להגיע לישראל לקראת הטיסה למחנה האימונים באוסטריה.

 

הירוקים שוללים אפשרות שהוא לא יגיע לקבוצה. ואליינטה (מכבי חיפה – האתר הרשמי)

 

דיווחים על בקשת הבלם הספרדי שביקש להתיר את חוזהו אינן מוכרות נכון לעכשיו. הטענות המגיעות מספרד אומרות שעל ואליינטה מופעלים לחצים מאשתו ומשפחתו שלא להגיע ולשחק בישראל.

 

בתוך כך, מכבי חיפה השיקה הבוקר את המדים החדשים של הקבוצה לעונה הבאה. יעקב שחר: "אנחנו פותחים את העונה החמישית יחד עם נייקי ואנו גאים על כך ומרוצים מהשירות, האיכות והחדשנות של נייקי. אני מאחל לנו ולספונסר שלנו עונה מוצלחת".

 

בניון והמדים החדשים (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

 

חולצת המשבצות החדשה (צילום: מכבי חיפה – האתר הרשמי)

 

בנושר אחר, פרופיל הפייסבוק של דובר המועדון, דודו בזק נפרץ. הדובר הוציא הודעה רשמית: בשבועות האחרונים נפרץ מספר רב של פעמים פרופיל הפייסבוק האישי שלי ואף שונו פרטים אישיים, בלא מעט מקרים אף נשלחו נאצות וקללות שאינן ראויות, אי לכך החלטתי להקפיא את פרופיל הפייסבוק האישי שלי לצערי הרב. בכל מקרה איני מתכוון להתעלם מהאוהדים והקשר החשוב לי עמם ואחת לתקופה אענה על כל שאלותיכם באופן מרוכז דרך דף הפייסבוק הרשמי.

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי