ססאר מנדיונדו: "שחקנים נוספים יצטרפו בקרוב"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | צילום: הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הפועל תל אביב המריאה למחנה אימונים בגרמניה. המאמן: "נעבוד קשה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב המריאה היום (שישי) בשעות הבוקר המוקדמות למחנה אימון בן שבועיים שיתקיים בפרברים הרחוקים של ברלין. 

במחנה בגרמניה ימשיך המאמן ססאר מנדיונדו ביחד עם הצוות המקצועי להטמיע בקבוצה את שיטת המשחק בה הוא דוגל. הספרדי התייחס למטרות הקבוצה במחנה האימונים ואמר: "אנחנו יוצאים לתקופה ארוכה בכדי לעבוד קשה ולתרגל את הכדורגל שהפועל תל אביב תציג בעונה הקרובה. יש לנו קבוצה חדשה שמורכבת מהרבה שחקנים חדשים וטובים ויש שחקנים שעוד יצטרפו אלינו בקרוב, ואחת המטרות החשובות היא לתרגל ולהתחבר על המגרש וגם בין האימונים. אנחנו נעבוד קשה ובצורה יסודית ואני בטוח שנשיג את המטרות שהצבתי לשבועיים הקרובים". 

הקשר שגיב יחזקאל הוסיף בשדה התעופה: "אין ספק שהעונה הגישה השתנתה וזה מגיע מלמעלה מההנהלה ומחלחל לכל השחקנים. אנחנו מוכנים לעבוד קשה ולהשקיע את כל מה שיש לנו ועוד מעבר לכך בכדי להצליח ביחד עם הקבוצה ובשביל המועדון, האוהדים שלנו וההנהלה שמשקיעה בנו המון ובכל פרט"

מנדיונדו והצוות המקצועי. מחנה אימון ראשון באדום (הפועל תל אביב)

השחקנים, הצוות המקצועי והמנהלה פגשו בשדה התעופה את נציגי 'עמותת האדומים' שהגישו לכל אחד פרח ואגרת בשם העמותה ואוהדי הקבוצה ואיחלו לקבוצה בהצלחה. מהפועל ת"א נמסר עוד כי שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והנהלת המועדון מודים למתנדבי העמותה על שהשכימו קום והצליחו לרגש את כל האדומים בנתב"ג. 

"הפועל תל אביב זה הרבה יותר ממועדון כדורגל, כדורסל, כדוריד או כל ענף ספורט אחר. הפועל תל אביב זה הרבה יותר מתארים, ניצחונות, רגעים מרגשים והיסטוריה. הפועל תל אביב זה קודם כל ערכים" נכתב באגרת. למעלה מ-100 אוהדי הפועל תל אביב יגיעו למשחקי ההכנה של הקבוצה בגרמניה.

וואליד באדיר והאוהדים בנתב"ג (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי