רוססקו: "איך גיליתם על ההצעה ממכבי ת"א?"

בקרוב בקרית שלום? רוססקו
בקרוב בקרית שלום? רוססקו | צילום: גאזטה ספורטורילור

החלוץ הרומני של סביליה הופתע משיחת טלפון וסרב למסור פרטים

(גודל טקסט)

ראול רוססקו החלוץ הרומני שכרטיסו שייך לסביליה ובעונה שעברה שיחק בסטיאווה בוקרשט קיבל אישור לנהל מו"מ עם מכבי תל אביב. הוא היה מבוקש גם במכבי חיפה ושיחק בעבר תחת רוני לוי.

 

רוססקו הוצע בסוף השבוע על ידי סביליה לג'ורדי קרויף ולסלבישה יוקאנוביץ' שהבהירו כי יהיו מוכנים לתת לרומני חוזה בקריית שלום אם יגיע בהעברה חופשית. הצהובים הציעו לרומני להגיע לתל אביב להתרשמות ולניהול מו"מ. 

 

 

בשיחה עם ספורט1 הופתע השחקן על הידעה: "איך גילית על מכבי תל אביב? אני לא יכול לדבר עכשיו, יש לי המון דברים". לאחר מכן ניתק החלוץ את השיחה ולא ענה יותר לטלפונים.

 

 
רוססקו בפעולה במדי סטיאווה בוקרשט (צילום: גאזטה ספורטורילור)

 

רוססקו שיחק תחת לוי באורזיצ'ני. הוא יכול לשחק בליגות טובות בעולם, אין לו מהירות ותחבולנות, אבל יש לו תכונה של סקורר מצוין. רוססקו חגג לאחרונה יומולדת 27. החלוץ נמכר ב-2.2 מיליון יורו לסביליה, אבל המאמן אמרי אונאיי הגיע למסקנה שהוא לא מתאים. הוא נראה שחקן כבד וסובל ממשקל יתר. הוא הושאל לפני שנתיים לבראגה הפורטוגלית בה כבש 5 שערים ב-17 משחקים ושנה שעברה לסטיאווה בוקרשט איתה זכה באליפות, אבל לא הצטיין. 

 

באוקטובר 2014 במשחק בו שיחקה סטיאווה בוקרשט נגד טירגו מורש ובמאבק על הכדור גבריאל מורשן נתן לו מרפק בכל הכח לפניו. רוססקו התמוטט, אמבולנס טיפל בו הופציעה ניטרלה אותו למספר חודשים והוא נותח בארובת העין והרופאים קבעו שהוא חייב לשחק עם קסדה. הוא לא התאושש מאז ולא כבש הרבה שערים, אבל כבש ארבעה שערים ב-13 משחקים בסטיאווה. השחקן היה עד כה בחופשה ואם יגיע לארץ הוא יהיה בכושר לקוי לחלוטין. הוא נוטה להשמנה ולכן לא ברור מתי יהיה כשיר לשחק באלופות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי