ערן זהבי מעדיף לשבת על הספסל נגד היברניאנס

זהבי בהכנה לעונה. דין אימון אינו כדין משחק
זהבי בהכנה לעונה. דין אימון אינו כדין משחק | צילום: אודי ציטיאט

קפטן מכבי ת"א מודע להשלכות שעלולות להיות אם פציעתו תחמיר

(גודל טקסט)

עד כמה מוטרדת מכבי ת"א מ-90 הדקות (אולי 120) מחר בבלומפילד מול האלופה המלטזית היברניאנס, יעיד הלחץ הגדול שמופעל על כוכב הקבוצה, ערן זהבי, ליטול חלק בהתמודדות כבר משריקת הפתיחה.

 

זהבי, אם לומר זאת בעדינות, לא מתלהב מהרעיון. הכדורגלן שהוביל בעונה שעברה את קבוצתו לזכייה בשלושה תארים מקומיים הדהים בהשפעה הישירה שהייתה לו על כל משחק.

 

 

הוא כבש 38 שערים ב-52 המשחקים שנטל בהם חלק בכל המסגרות, וההבדלים בין מכבי ת"א איתו למכבי ת"א בלעדיו היו לעיתים תהומיים. מבחינת הצהובים די אם זהבי יהיה על המגרש בכדי שיתר השחקנים סביבו יתעלו מעל היכולת שהציגו במשחק במלטה בשבוע שעבר (2-1). הבעיה היא שזהבי עצמו למד היטב את הפציעה ממנה הוא סובל ואת ההשלכות שעלולות להיות אם תחמיר.

 

מי שנקלע במקרה לאימוני מכבי ת"א מוצא אמנם את זהבי מתאמן כמו כולם ואפילו נוטל חלק במשחקים פנימיים באין מפריע, אבל השחקן עצמו מודע לכך שדין אימון אינו כדין משחק, ועוד יותר מכך שחבריו באימונים מתנהגים מולו אחרת מאשר יתנהגו שחקני קבוצה יריבה. זוהי גם הסיבה שעד כה לא נטל חלק באף אחד ממשחקי הידידות שקיימו האלופים במסגרת מחנה האימונים שלהם וכמובן גם לא במשחק הרשמי הראשון של העונה בשבוע שעבר במלטה.

זהבי במלטה. באימונים הוא כמו כולם (אודי ציטיאט)

 

הפציעה ממנה סובל הסופרסטאר התל אביבי, בשריר רגלו, היא פציעה שכיחה לספורטאים בעיקר בענפי הכדור. מדובר בפציעה טראומתית בשרירים וברצועות, אשר בעקבותיה נכנסת כל המערכת ההישרדותית להגנה. תופעות הלוואי הן מגבלה בתנועה, נפיחות מקומית ולעיתים אף דימום פנימי ושטפי דם של השריר. יש מקרים בהם חוזר השחקן לפעילות מלאה כבר אחרי שבוע, אבל יש מקרים בהם נמשך הטיפול זמן רב יותר והמנוחה היא הכרחית.

 

זהבי היה רוצה לחזור לפעילות כשהוא משוכנע מעל לכל ספק שהפציעה מאחוריו. זה היה גם קו המחשבה במכבי ת"א עד ההשפלה במלטה. אם במועדון חששו לשתף את הכדורגלן במשחק הראשון כדי לא להחמיר את הפציעה, מאז אותו משחק מופעל לחץ כבד על השחקן.

 

קצת יותר מיממה לפני המשחק ברור מעל לכל ספק שהקפטן הטרי של הקבוצה (למרות שבפועל עדיין לא נשא את הסרט באף משחק) יהיה בסגל מחר בבלומפילד, בדיוק כפי שהיה בסגל למשחק בשבוע שעבר, והשאלה היא אם ישמע את השריקה הראשונה מתוך המגרש או מעומק הכורסא שליד סלבישה יוקאנוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי