רואדה לא בכושר, לא יפתח מול הפועל תל אביב

רואדה. עדיין לא בכושר
רואדה. עדיין לא בכושר | צילום: גיא אדרי

בית"ר ירושלים ממשיכה במו"מ להבאת איינבינדר. רועי זיקרי חתם בקבוצה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות למשחק היוקרתי ביום שני באצטדיון טדי נגד הפועל תל אביב. נכון להיום (חמישי) לפני הצהריים נמכרו קרוב ל-9,000 כרטיסים במשותף לאוהדי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, כאשר הצפי הוא שלפחות 20 אלף אוהדים יהיו במשחק.

 

חסוס רואדה מנסה להשתלב באימוני הקבוצה ולהיכנס לכושר משחק. בשלב זה נראה כי הבלם הספרדי יהיה על ספסל המחליפים בגלל כושרו הלקוי ומי שיעלו במרכז ההגנה הם טל כחילה וניסו קפילוטו.

 

 

הבוקר החתימה הקבוצה את החלוץ רועי זיקרי שיהיה בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב. בעונה שעברה הושאל החלוץ להכח עמידר ר"ג, בה כבש שלושה שערים ב-32 משחקים. עונה לפני כן הוא רשם עשר הופעות במדי בית"ר וקודם לכן שיחק בהפועל פתח תקווה וקריית שמונה.

 

כבר הערב, לאחר שמכבי תל אביב תשוב משוייץ, יימשך המו"מ שמנהל אלי טביב עם ג'ורדי קרויף להעברתו של הקשר דן איינבינדר מקריית שלום, שם הוא לא נמצא אפילו בסגל הרחב, למתחם האימונים בבית וגן.

 

דן איינבינדר. חוזר לבירה? (ערן לוף)

 

גורמים במכבי תל אביב מאמינים כי הפערים אפשריים לגישור וכבר בשבוע הבא איינבינדר יעבור לקבוצת נעוריו. טביב לא יהיה ביום שני במשחק פתיחת העונה נגד הפועל תל אביב ואמור לשוב לישראל לקראת ראש השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי