ביתי הוא מבצרי: לויטה יעזור לכפ"ס לקחת נקודות

כפר סבא. ירוק עולה גם בשרון?
כפר סבא. ירוק עולה גם בשרון? | צילום: עדי אבישי

הירוקים חזרו אחרי שבע שנים. השחקנים של נעים גם יצליחו להישאר?

(גודל טקסט)

לאחר שכבר התדרדרה עד לליגה השלישית, עלתה הפועל כפר סבא שתי ליגות בתוך שנה וחזרה למקומה הטבעי בליגת העל. על הקווים ימשיך מי שחתום על שתי העליות, פליקס נעים, שהגיע לקבוצה לאחר שהמאמן הוותיק שייע פיינגבוים פוטר.

 

 בקיץ האחרון מילאה כפר סבא את מכסת הזרים שלה בשחקנים בולטים. לאנרי קהינדה ומאויס צ'יבוטה הגיעו ממכבי תל אביב. כמוהם גם הקשר היווני יאניס פאפאדופולוס ששיחק בשנה האחרונה בבני סכנין ובהפועל עכו, אקס בית"ר הבלם דינו שקוורץ והוגו לופז מרטינז הקשר הספרדי ששיחק בעברו בקבוצת הנערים של ברצלונה.

 

 

בנוסף לזרים בכפר סבא דאגו להשאיר את השלד הישראלי מהליגה הלאומית והאריכה את חוזיהם של שחקנים כמו רן יצחק, בן כוואז, ריף מסיקה, עמיר נוסבאום ורז כהן.


נקודת אור

 

עצם העובדה שכפר סבא קיבלה את האישור לארח באצטדיון לויטה תעניק לקבוצה דחיפה רצינית. הקהל האדיר יסחוף את השחקנים ובתום העונה ניתן יהיה לסכם ש"לויטה" הוא מבצר.

 

עקב אכילס

 

פרט לאוהד כהן הוותיק, אורי שיטרית, רן יצחק, הקפטן אלירן סיימון והזרים פאפאדופולוס ושקוורץ, אין לשאר השחקנים ניסיון ליגת העל. חוסר ניסיון גובה מחיר כבד, שגם כישרון גדול לא מכפה עליו – כפי שראינו אשתקד בהפועל פתח תקווה הצעירה והמוכשרת, שלבסוף ירדה ליגה על חודם של כמה שערים מכריעים. בכפ"ס יקוו שהותיקים שלהם, בטח בשער, לא יראו כמו קאלה.

 

תחזית אופטימית

 

כפר סבא מסיימת את העונה בפליאוף התחתון אבל עם אוויר בקנה הנשימה ומצליחה שלא להסתבך במאבקי הירידה.
 


הקהל הכפר סבאי, חוזר לליגת העל (עדי אבישי)


תחזית פסימית

 

שוב חוזר הניגון כפר סבא מוצאת את עצמה בתחתית הטבלה ויורדת לליגה השנייה, למרות שהציגה יכולת מופלא לאורך העונה כפר סבא מסתבכת בפליאוף התחתון ומוצאת את עצמה בסיום העונה במקום ה-13 שמוביל אותה הישר בחזרה לליגה הלאומית.


טריוויה

הפועל כפ"ס והקפטן אלירן סיימון חוזרים לליגת העל בדיוק בעונה בה חזר גביע אלוף האלופים. בפעם הקודמת שהמעפל התקיים, כפ"ס התייצבה אליו כמחזיקת הגביע, כשהקפטן הירוק היה אביו של אלירן, גדעון סיימון האגדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי