רוני לוי: "צריך לדעת מתי להשתמש ביוסי בניון"

שחקני מכבי חיפה הערב באימון
שחקני מכבי חיפה הערב באימון | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה לקראת בני יהודה: "שואפים להצליח כבר מההתחלה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המחזור הראשון של העונה בליגת העל, כשתארח ביום שבת את בני יהודה (19:50, ישיר בספורט1 וב-HD).

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס תחילה לזהובים ואמר: "עשינו הכנה טובה מאוד. מרגש להתחיל את העונה בבית עם כמות כזאת של קהל שדוחף אותנו. אנחנו מחוייבים למשחק, יש לנו יריבה קשה, קבוצה שעולה ליגה זו קבוצה קשה ובטח בני יהודה שלאורך השנים עשתה חיים קשים למכבי חיפה. אבל אני בטוח שנעשה את הדברים כמו שצריך לעשותם".

המאמן גם התבקש להתייחס לפתיחות העונה הרעות של הירוקים בשנים האחרונות: "פתיחת עונה היא חשובה מאוד, אנחנו מבינים את החשיבות שלה ובלי קשר למה שקרה בעבר, קבוצה ומועדון חזק צריך לדעת להתמודד עם דברים גם במידה וילכו קצת קשה יותר, למרות שאנחנו אופטימיים ושואפים להצליח כבר מהתחלה".

רוני לוי הודה כי חמדי סליחי נמצא בתכניות הרכש: "יש לנו מספר מועמדים והוא ביניהם". המאמן גם התייחס לשחקן שכן הצטרף, אופיר קריאף: "היה שחקן נבחרת מוביל ויש לו המון פוטנציאל. אנחנו בסגל שלנו צריכים שחקנים טובים ומוכשרים והוא שחקן כזה".

קריאף באימון. תוספת כוח לירוקים (ערן לוף)

ואיך אפשר בלי מילה על הקפטן, יוסי בניון: "הוא מאוד חשוב למכבי חיפה ולי. אני צריך להיות חכם ולדעת מתי להשתמש בו. ליוסי יש תשוקה גדולה להיות על המגרש ואני רואה את זה בצורה חיובית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי