מישאלוף: "אני אופטימי, עמדנו בצורה טובה"

הוכנבוים. רוצה חיזוק
הוכנבוים. רוצה חיזוק | צילום: ערן לוף

בלם עכו אחרי ה-1:0 להפועל חיפה. הוכנבוים: "צריכים חיזוק לחלק הקדמי"

(גודל טקסט)

את פתיחת העונה של העונה הזו בהפועל עכו כנראה שירצו לשכוח. לאחר קיץ רווי קשיים בעקבות הבעיות הכלכליות וההכנה הלקויה לליגה, ההפסד אמש (שבת) 1:0 להפועל חיפה במחזור פתיחת העונה לא הפתיע את אנשי המועדון.

 

"היה משחק שקול בין הקבוצות, משחק של תיקו, וברגע אחד של חוסר אחריות ספגנו", אמר ירון הוכנבוים לספורט1, "היה חסר לנו עם ריכוז בהגנה ואיכות בחלק ההתקפי".

 

 

על חיזוק הסגל אמר: "אנחנו צריכים חיזוק לחלק הקדמי, אבל זה לא על הפרק. צריך להעביר קודם עוד ארבעה שחקנים בבקרה, ביניהם גם סמואל גילמור הניגרי, שמחכה לשחרור שלו".

 

הבלם מושיקו מישאלוף אמר: "הפסדנו עכשיו מרימים את הראש ומסתכלים קדימה. אני אישית אופטימי כי זה משחק ראשון של כל הקבוצה ביחד עמדנו בצורה איתנה בהגנה הצלחנו להגיע למצבים יפים והנענו את הכדור בצורה טובה". לקראת בני יהודה אמר: "נתאושש מהמשחק הזה ונתכונן בהתאם".

 

"מבאס לסיים ככה", הודה שחקן הקבוצה לאחר המשחק. "היינו יחסית בסדר למשחק ראשון אחרי הקיץ הקשה וכל הבעיות. חבל שמצב נייח אחד הפסדנו במשחק הראשון. נעשה הכל בשביל להתקדם ונתחבר תוך כדי תנועה".

 

הקבוצה תזכה ליום חופשי ביום שני וביום שלישי תחזור להכנותיה לקראת במחזור השני בו תצא למשחק חוץ מול בני יהודה ביום שני הבא (19:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי