טל בנין: "תמיד כיף לפתוח עונה עם ניצחון"

בנין. לא רגילים ליזום
בנין. לא רגילים ליזום | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל חיפה לא התחייב שאנטמן ימשיך בשער: "התחרות עדיין קיימת"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה אומנם ניצחה רק 0:1 קטן את הפועל עכו כאשר התארחה אתמול (שבת) אצל קבוצתו של ירון הוכנבוים במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, אבל גם הניצחון הדחוק גרם לסיפוק רב בשורות האדומים מהכרמל.

 

"אנחנו שמחים שפתחנו את העונה עם ניצחון, גם אם זה רק 1:0 קטן", אמר שחקן הקבוצה, "אחרי השנים האחרונות חשוב שנתחיל את הליגה בצורה טובה ואני מקווה שנמשיך לצבור נקודות". על יכולת הקבוצה אמר, "לא היה משחק גדול שלנו, אבל ממשחק למשחק זה יראה טוב יותר. נצטרך להשתפר אבל טוב שגם ביכולת פושרת יחסית יצאנו עם שלוש נקודות".

 

 

קפטן הפועל חיפה אושרי רואש הוסיף: "כל השבוע דיברנו על החשיבות של ניצחון בתחילת העונה. נראינו נחושים וזה כולל את כל הקבוצה יחד, לא רק את שחקני ההגנה. דיברנו על זה שחייבים להיות נחושים השנה, כי אנחנו מודעים למגבלות האחרות שלנו". 

 

"תמיד כיף לפתוח את העונה עם ניצחון", אמר טל בנין בסיום המשחק. "צריך לזכור שהפועל חיפה לא רגילה ליזום ואנחנו שוברים את הראש בעניין הזה". לגבי הצבתו של ניב אנטמן הצעיר בשער אמר: "אני לא יכול לדעת מה יקרה במהלך העונה, אבל כרגע הוא השוער שלנו. התחרות קיימת ותמיד צריך להישאר עם היד על הדופק".

 

במועדון ממשיכים המגעים עם הקשר ההונגרי ז'ולט פולושקיי, כאשר גם חזרתו של יובל אבידור עדיין לא ירדה מהפרק. כרגע העדיפות היא להתחזק בקשר, שימלא את מקומו של עאהד עזאם שנפצע וייעדר תקופה ממושכת. הקבוצה קיבלה היום חופש, ותחזור לאימוניה מחר לקראת המפגש עם מכבי פ"ת בסמי עופר בשבת (19:00) במסגרת המחזור השני בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי