מנדיונדו הפתיע: אלגברלי ולינגאנה ב-11 של הפועל

בומבה. יוצאים לדרך
בומבה. יוצאים לדרך | צילום: עדי אבישי

הספרדי בהרכב מהפכני לקראת בית"ר ב-20:55: אנטל חלוץ יחיד, ביטון על הספסל. משען ואבישי כהן בהרכב של דראפיץ'

(גודל טקסט)

מעל 600 אנשי משטרה ואבטחה יופקדו הערב על שמירת הסדר והביטחון באצטדיון טדי במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, כאשר הצפי הוא לכ-20 אלף צופים שלרשותם יעמוד מערך ההסעות מהחניונים המסודרים.

 

בית"ר ירושלים ביצעה בשבועיים האחרונים שינוי בשיטת המשחק והמאמן סלובודאן דראפיץ' קשוב יותר לבקשות השחקנים ויעלה במערך 4:4:2. באסיפת השחקנים דרש דראפיץ' המון מחויבות למהלכי המשחק על כר הדשא וטען שהפועל תל אביב היא קבוצה חזקה עם שחקני איכות רבים בעיקר במרכז המגרש.

 

 

כמו כן, המאמן דרש משחקניו שלא להתעסק בדברים שסביב המשחק, כולל קבלת הפנים "החמה" המצפה מהיציעים לשוער אריאל הרוש. באימון המסכם אתמול תורגל אבישי כהן הצעיר על חשבונו של לידור כהן.

 

הרכב בית"ר: בוריס קליימן, שניר משען, ניסו קפילוטו, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה, נס זמיר, פבלו דה לוקאס, עומר אצילי, אבישי כהן, דובב גבאי.

 

ביטון על הספסל, אלגברלי בהרכב הפועל

 

"הגעתם למאני-טיים ואני מצפה מכל שחקן שיביא את המקסימום שלו למגרש ויראה את הרוח החדשה של המועדון", זה המסר שהעביר אתמול בעלי הפועל ת"א, אמיר כבירי, לשחקני קבוצתו.

 

מאמן הקבוצה, ססאר מנדיונדו, דיבר גם הוא לקראת המשחק מול הירושלמים ואמר:" בית"ר ירושלים קבוצה טובה, אבל הפועל ת"א חייבת להסתכל רק על עצמה". המאמן הספרדי נשאל גם לגבי הטענה שלו שהקבוצה תראה יכולת שונה מזאת שהציגה בכל ההפסדים שלה בגביע הטוטו בחודש האחרון ואמר: "אני מאמין שנראה יכולת שונה כי זה רגע האמת".

 

הצוות המקצועי של הפועל ת"א. הגיע המאני טיים (מני בן ארי)

 

החלטה מפתיעה מאוד הייתה שלא לכלול בסגל למשחק את המגן שמואל שיימן, קפטן המשנה שאף ענד את סרט הקפטן במשחק פתיחת העונה בגביע הטוטו נגד מכבי ת"א.

 

שחקנים בהפועל ת"א סיפרו הבוקר לספורט1 שהם לא מבינים את ההחלטה ומקורבים למועדון הוסיפו: "שמואל הוא מהשחקנים הכי חשובים במערך שלנו". מקורבי השחקן הוסיפו כי הוא בהלם מהחלטת המאמן וסיפרו: "מנדיונדו אפילו לא עדכן אותו על כך".

 

בנוסף מנדיונדו בחר שלא לכלול בסגל שניים מהצעירים המבטיחים שבהפועל דאגו להתגאות בהם, רמזי ספורי ושגיב יחזקאל שיראו את המשחק מן היציע ולא יכללו בסגל למשחק.

 

"יש צעירים ומבטיחים טובים יותר כרגע, רמזי ושגיב עוד יראו הרבה דשא", הבטיחו במועדון.

 

בהפועל הופתעו מאד לנוכח העובדה שבעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, נענה לכל בקשת ההזמנות שהגיעה מהאקסית, הפועל ת"א, והעמיד לזכות האדומים כאמור את כל הכמות המבוקשת.

 

בתוך כך, עמותת "האדומים" שלחה הבוקר מכתב למפקד תחנת משטרת מוריה בירושלים, נצ"מ קובי דוידיאן, בדרישה כי משטרת ישראל תאפשר לאוהדי הפועל לצאת בתום המשחק מהאיצטדיון ולא תעכב אותם כפי שהיא נוהגת לעשות מדי משחק בין הקבוצות בטדי. המכתב נשלח בהעתקים לשר לביטחון פנים, שרת הספורט, מ"מ מפכ"ל המשטרה ויו"ר המועצה למניעת אלימות בספורט.


במכתב עליו חתום יו"ר העמותה, אסף וולף, נרשם כי "אין כל אפקטיביות במהלך זה מכיוון שכבר נוכחנו לראות בעבר כי הדבר אינו מונע חיכוך בין מחנות האוהדים בסיום המשחק. אנו רואים במשטרת ישראל אחראית בלעדית לשמירה על ביטחון אוהדי הפועל ת"א ומשכך אנו דורשים כי תנחה את מפקד כוח השיטור במשחק הערב, לפעול להוצאת אוהדי הפועל תל אביב בסוף המשחק ללא המתנות ארוכות ומייגעות. זאת, כאמור, למען השמירה על בטיחותם של אוהדי הפועל תל אביב ביציאה מהמגרש, ובנסיעתם חזרה הביתה".

 

הרכב הפועל ת"א: הרוש, אבו-עביד, וינטרה, גוטליב, אלגרבלי, לינגאנה, פינטילי, רייכרט, בומבה, אלטמן, אנטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי