סכנין מחפשת בלם: איציק כהן וסארי פאלח מועמדים

מבינים שצריכים לייצב את ההגנה. אלי כהן
מבינים שצריכים לייצב את ההגנה. אלי כהן | צילום: עדי אבישי

אחד מהשניים צפוי לחתום במועדון, איצטדיון דוחא יאושר בחמישי

(גודל טקסט)

אחרי שספגו שישה שערים בשני משחקי הליגה הראשונים, בבני סכנין מחפשים בלם נוסף שיחזק את ההגנה ויצטרף לסגל הקבוצה. במועדון מעוניינים באיציק כהן, ששיחק במדי נציגת המגזר בעונה שעברה, ואת סארי פאלח, שלא נמצא בתוכניות של קבוצתו הפועל תל אביב.

 

"אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לייצב את ההגנה", אמר היום גורם בכיר במועדון לספורט1, "יש לנו שני בלמים טבעיים, אברהם פאס ועלאא אבו – סאלח, ואנחנו לא רוצים להיתקע במידה ואחד מהם יפצע". לגבי המגן איגור יובאנוביץ', שיכול לשחק גם כבלם, אמרו במועדון, "אנחנו בונים עליו שישחק כמגן שמאלי".

 

כרגע העדיפות במועדון היא להחתים את איציק כהן, שכאמור שיחק בעונה החולפת בקבוצה ומכיר את המערכת, אך מאחר ודרישותיו הכספיות גבוהות מאלו שמציע המועדון והעובדה שלא התאמן באופן מסודר קרוב לארבעה חודשים, לא בטוח שהבלם ימשיך לעונה נוספת. "דיברנו גם עם שניהם ונצטרך לשבת ולהחליט, זה תלוי גם באילוצי תקציב, בכושר של כל אחד מהם והיכולות שלהם", אמר אותו גורם, "אנחנו בוחנים את הכל".

 

בתוך כך, ממשיכים במועדון המאמצים לאשר את איצטדיון דוחא, שעד עכשיו לא אושר, מה שאילץ את הקבוצה לנדוד לאיצטדיון טוטו בעכו במשחקיה הביתיים של נציגת המגזר. מחר (חמישי) צפוי להגיע האישור המיוחל, לאחר שמשרד התמ"ת אישר את האיצטדיון ואמור להעביר מחר את האישור הרשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי