מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם מת'יו דוהמל

דוהמל. עשוי לנחות בכרמל
דוהמל. עשוי לנחות בכרמל | צילום: GettyImages

הירוקים שבו לתמונה לאחר שעסקת לה האבר נפלה. אופיר קריאף מתקרב

(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי העניק לשחקניו סוף שבוע חופשי לקראת שבוע האימונים שלפני משחק פתיחת העונה ביום שבת באצטדיון העירוני מול בני יהודה.

 

לוי עדיין ולא ויתר על הצרפתי, מאתיו דוהמל. הירוקים חששו כי החלוץ יחתום בלה האבר, איתה הוא ניהל מו"מ אך לבסוף העסקה לא יצאה לפועל והשחקן חזר לראש רשימת שחקני הרכש של המועדון. אנשי המועדון מנהלים מגעים מתקדים עם סוכנו כאשר גם השחקן עצמו כבר שוחח עימם. אמש (שישי) טען החלוץ כי הוא טרם החליט היכן יישחק בעונה הקרובה והבהיר כי יש לו מספר אופציות נוספות מלבד הקבוצה מהכרמל.

נכון לעכשיו המאמן אינו מתכוון לאפשר לשובל גוזלן לעבור לקבוצה אחרת. המאמן ישחררו רק כאשר הקבוצה תצליח להחתים שני שחקנים זרים – קשר וחלוץ. גם ערן ביטון ועיאד חבשי עשויים לעזוב.

קריאף. פריצת דרך צפויה בקרוב (עדי אבישי)

שחקן נוסף שנמצא בראש סדר העדיפויות של הירוקים הוא אופיר קריאף. השיחות בין ראשי המועדון לאלי טביב ממשיכות ובחיפה מקווים כי טביב יתפשר בנושא דמי ההשבחה. מקורבים למועדון מעריכים כי בקרוב צפויה להיות פריצת דרך בעסקה.

 

בנושא אחר, מכבי "שמואל" חיפה, קבוצת הנוער של המועדון נמצאת במחנה אימונים בפולין כחלק מההכנות לעונת הקרובה. השחקנים ביקרו במחנה הריכוז וההשמדה, מיידנק. מנהל מחלקת הנוער אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר הביקור: "כחלק מהחינוך והערכים אותם אנו מקנים לשחקנינו במחלקת הנוער של המועדון, ביקרנו במחנה ההשמדה מיידנק שבפולין, שם חווינו מקרוב את הטרגדיה של העם היהודי. נגע לליבי לראות את השחקנים הצעירים מתרגשים מהסיפורים ומהחוויה, לפני שהם שחקני כדורגל הם קודם כל בני אדם. נזכור ולא נשכח".

 

מחלקת הנוער בפולין (מכבי חיפה – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי