בכר: "זוכר את הרגעים הטובים מקריית שמונה"

בכר. פותח נגד האקסית
בכר. פותח נגד האקסית | צילום: דני מרון

מאמן הפועל ב"ש במסע"ת לקראת פתיחת העונה. נקבע מחירו של גרבלי

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני משחק פתיחת העונה שלה מולה עירוני קריית שמונה (ראשון, שידור חי בספורט2 החל מהשעה 19:45), קיימה הפועל באר שבע את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן ברק בכר והקפטן אליניב ברדה.

 

האדומים מהנגב, שעלו לרבע גמר גביע הטוטו, רשמו השבוע הפסד ראשון במפעל במשחק לפרוטוקול מבחינתם נגד מכבי נתניה, 2:0. לפני כן גברה הקבוצה על הפועל כפר סבא (0:2) ובית"ר ירושלים (0:4) וסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל רעננה.

 

 

באר שבע הודיעה שלא תספיק להכשיר את האיצטדיון החדש למשחק מול מכבי תל אביב במחזור השני. הבכורה החגיגית תהיה רק לאחר ראש השנה, במשחק הבית מול מכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי.

ברק בכר פתח ואמר: "ההגרלה זימנה לנו את ק"ש. 11 שנים במועדון שסיימתי עם הרבה אירועים, הישגים. יש שם שחקנים וצוות מקצועי שעבדתי איתם. את הדברים הטובים לקחתי איתי, המקום יקר לליבי וגם מה שאיזי נתן לי. למרות מה שקרה אני לוקח את הזיכרונות הטובים".

על הטקס והמפגש מול האקסית: "לא יודע מה יהיה. מה שחשוב זה המשחק, חשוב שנתחיל טוב את העונה. הכל טוב לפיקנטריה מסביב. מקווה שלא אתבלבל. יכול להיות שתהיה התרגשות, אבל בסופו של דבר רוצים להגיע מוכנים לליגה".

על העובדה שהוא מכיר את היריבה אמר: "ברור שאני מכיר את רוב השחקנים. אני מקווה שזה ייתן לי יתרון, נלמד אותם הכי טוב. מדובר בקבוצה טובה וחזקה. הקבוצה ממשיכה את המגמה של השנים האחרונות ואנחנו יודעים שהולך להיות לנו משחק מאוד קשה".

 


ברדה. "ברור שרוצים תואר" (מארק ישראל סלם)

 

על הציפיות אמר: "גביע הטוטו היתה הכנה טובה. גם מבחינת שיטה וגם מבחינת דקות משחק. קיבלתי צורה לגבי איך שאשחק בתקופה הקרובה".

 

הקפטן אליניב ברדה דיבר על בכר ועל מערכת היחסים איתו: "אמור להיות משחק חגיגי. ההגרלה סידרה משחק פיקנטי עבורו. נילחם בשביל בכר, אבל זה בסך הכל כדורגל. צכל החלטה  שבכר מחליט אני מקבל אותה והיא המוצדקת. כולנו צריכים ללכת איתו".

 

על נושא האצטדיון אמר: "אם התאפקנו 40 שנים, אם נתאפק עוד מחזור או שניים לא יקרה כלום". על העתיד המקצועי שלו: "מקווה שזו לא השנה האחרונה שלי. לא חושב על העתיד כמנהל מקצועי". ציפייה לתואר: "כולם רוצים תואר. הציפיות ברורות. אנחנו כבר שנתיים במקום של התקדמות והמטרה היא להמשיך להתקדם. מאמין ומקווה שאנחנו בכיוון".

 

בנושא אחר, הועדה למעמד השחקן שדנה בעניינו של השחקן בן גרבלי קבעה את מחירו של השחקן על 120,000 ש"ח, כעת ניתן לראות איזו החלטה יקבלו בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי