טביב הבטיח חיזוק: בבית"ר מנסים להשיב את איינבינדר

אצילי וכהן בטדי. מספיק לפלייאוף עליון
אצילי וכהן בטדי. מספיק לפלייאוף עליון | צילום: אסף קליגר

הבעלים שוחח עם דראפיץ'. המשטרה חוקרת שלט שהונף בטדי

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים התאכזבו אמש (שני) מה-0:0 נגד הפועל תל אביב. יחד עם זאת, 21,000 הצופים שהגיעו לאצטדיון בבירה, העניקו תחושה טובה לאנשי המועדון.

 

הבעלים אלי טביב שוחח לאחר המשחק מביתו בארה"ב עם המאמן סלובודאן דראפיץ' והבטיח לו כי עד סיום חלון ההעברות ב–8 בספטמבר יגיעו לקבוצה שני שחקנים ישראלים חדשים. אחד המועמדים המובילים הוא הקשר דן אינבינדר שיעזוב את מכבי תל אביב.

 

 

טביב סיפר כי ישוב לישראל בערב ראש השנה. לקראת המשחק נגד מכבי נתניה מנסים בקבוצה להכשיר את הבלם הספרדי חסוס רואדה שאמור להיות בסגל הרחב. הרומני ולאד מוראר דיווח כי מצבו השתפר ואינו זקוק לניתוח בשרירי הבטן.

 


איציק כהן מאוכזב. יראו טוב יותר (אסף קליגר)

 

המגן שניר משען, שפתח בהרכב של דראפיץ' התייחס בסיום לעובדה כי החליף את אלי דסה: "דסה מגן מעולה. זה נותן לי הרבה מוטיבציה למלא את העמדה ולהשיג את האמון של הקהל".

 

המגן הימני, שהועדף על פני תומר ירוחם הוסיף: "אנחנו בתהליך של גיבוש, מתחברים עם הזמן. אחרי שנתחבר, הקבוצה תהיה טובה מאוד ונעלה למעלה. אני חושב שיכולנו לנצח, אבל לדעתי תיקו משקף".

 


איינבינדר. ישוב לבירה? (עדי אבישי)

 

על חדר ההלבשה הרעוע אמר המגן: "חדר ההלבשה חזק. אנחנו מתחברים כל יום. אנחנו בתהליך של גיבוש, כמו שאמרתי. הקבוצה תתחבר ותהיה מצוינת. נוכל לכוון לפלייאוף עליון".

 


השלט שהונף ביציע אוהדי בית"ר (אסף קליגר)

 

בנושא אחר, משטרת ירושלים בודקת מי עומד מאחורי הכנסת השלט ליצעי אוהדי בית"ר בו נכתב "Good Night Left Side" המזוהה עם אירגונים ניאו נאצים באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי