זאב חיימוביץ' צפוי לפתוח בהגנה, לוגסי בקישור

לוגסי. מקווה לשמור על מצב הרוח הטוב גם אחרי המשחק מחר
לוגסי. מקווה לשמור על מצב הרוח הטוב גם אחרי המשחק מחר | צילום: אודי ציטיאט

במכבי נתניה מצפים שיגיעו כ-1,500 אוהדים למשחק החוץ נגד מכבי פ"ת

(גודל טקסט)

במכבי נתניה, שעברה קיץ קשה במיוחד, ינסו לפתוח את העונה מחר (שבת, 19:00) ברגל ימין מול מכבי פתח תקווה.

המאמן החדש שלומי דורה, היה עסוק במהלך השבוע בניסיון להסביר לשחקניו שהניצחון בגביע הטוטו על הפועל ב"ש לא מעיד על כלום וביקש מהם להגיע חדים ומפוקסים למשחק מול קבוצתו של רן בן שמעון שנמצאת בכושר יוצא מן הכלל.

לדורה יחסרו לא פחות משלושה שחקני הרכב, כאשר הקשר רומאריו פירס, הבלם אנדריי מיסצ'נקו והמגן שמעון הרוש פצועים ולא יהיו בסגל למשחק. אמייה טגה יפתח בעמדת המגן השמאלי ואילו מושיקו לוגסי יוצב במרכז השדה על חשבונו של פירס.

בנוסף לשינוי לעיל, ככל הנראה שבלם הרכש זאב חיימוביץ', שרק הצטרף בתחילת השבוע, יוצב במרכז ההגנה לצדו של ירין חסן. 

גאל מרגוליס. יערוך בכורה בנתניה בליגת העל (דניאל סטרבורבדיס)

במכבי נתניה מצפים לליווי של לא פחות מ-1,500 אוהדים שיגיעו לאצטדיון "המושבה" וביומיים האחרונים הגבירו גם את המאמצים לרכישת מינויים לעונה הקרובה. עד כה מכרה הקבוצה קרוב ל-2,500 מנויים, כמות שבנתניה לא דמיינו עליה עד לפני שלושה חודשים. 

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, ירין חסן, זאב חייימוביץ', אמייה טגה, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', טל איילה, גאל מרגוליס, חמזה בארי, נבו מזרחי. 

פאנקה ופסר ייעדרו במכבי פ"ת

 

במכבי פ''ת השלימו את ההכנות לקראת משחק הבכורה העונה בליגת העל נגד מכבי נתניה. לאחר ההגעה לפלייאוף העליון אשתקד, במועדון מודעים לרף הציפיות הגבוה מהקבוצה השנה במיוחד לנוכח הנצחונות המרשימים בבלומפילד כנגד הפועל ומכבי ת''א ומאזנה המושלם של הקבוצה בגביע הטוטו.

 

למרות זאת, במועדון מודעים לשוני בין המפעלים ובקבוצה אמרו הבוקר: "זה משחק חשוב מאוד. חשוב לפתוח את הליגה עם ניצחון להמשך הדרך. מה שהיה בגביע הטוטו זה משהו אחר וליגת העל זה משהו אחר. זו רמת לחצים שונה ורמת מחוייבות אחרת ואנחנו צריכים לבוא מוכנים. זו ללא ספק אופרה אחרת" .

 

בפן המקצועי, הקפטן השני נאור פסר ייעדר עקב מחלה, בנוסף לקשר הרכש מק''ש מינדאוגס פאנקה אשר סובל מרגץ עץ ונעדר גם ממשחק הניצחון נגד הפועל ת''א בגביע הטוטו בתחילת השבוע.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן, דודי טוויטו, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, עומר דנינו, קסאביא תומא, גידי קאניוק, ג'ו מוננגה, עידן שמש, דור חוגי ומוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי