זהבי לא צפוי לפתוח נגד בני סכנין, איגיבור בספק לבאזל

שפונגין וזהבי. יזכו למנוחה במחזור הפתיחה
שפונגין וזהבי. יזכו למנוחה במחזור הפתיחה | צילום: אודי ציטיאט

יוקאנוביץ' מתכנן מהפכה בהרכב. קפטן האורחת, חלאיילה: "הלחץ עליהם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתמודדת בשתי חזיתות ובמועדון ברור כי העדיפות היא עכשיו לשלב הבתים בליגת האלופות על פתיחת משחקי ליגת העל והמרוץ לתואר אליפות רביעי ברציפות.

 

מהאימון המסכם נעדרו הבלם טל בן חיים והקשר נוסא איגיבור שלא ישחקו מחר. איגיבור בספק גם למשחק ביום שלישי נגד באזל. שחקנים נוספים שמתוכננים לזכות במנוחה הם יובל שפונגין, גל אלברמן, ערן זהבי וטל בן חיים החלוץ.

 

 

את עמדת המגן הימני ימלא מחר אלי דסה ואילו קרלוס גרסיה ישחק לצדו של איתן טיבי במרכז ההגנה. לעומרי בן הרוש עדיפות בעמדת המגן השמאלי על פני שון גולדברג. בקישור ישחקו דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' ושלומי אזולאי או אבי ריקן. את חולצת ההרכב הפותח בקישור הקדמי יקבל גילי ורמוט כשלצדו אמורים לשחק ברק יצחקי, דור מיכה או עדן בן בסט.

 

איגבור. ינסו להכשיר אותו למשחק בבאזל (אודי ציטיאט)

 

בתוך כך, מכבי ת"א ביטלה לשני בעלי מנוי את הכרטיס לעונה הבאה (שער 8 ותא הזהב) בשל מכירת המנוי בספסרות. במכבי תל אביב הבהירו שמכירת מנויים בספסרות הוא מעשה פלילי וכי המועדון יילחם בתופעה.

 

הרכב משוער: חואן פאבלו קולינאס, אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, עומרי בן הרוש, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ', גילי ורמוט, דור מיכה, ברק יצחקי, עדן בן בסט.  

חלאיילה: "לא יבואו אלינו בטענות אם נפסיד למכבי"

בני סכנין תיפתח מחר את עונת 2015/16 באחד ממשחקי הליגה היותר קשים שיש לליגת העל להציע, כאשר תצא למשחק חוץ בבלומפילד מול מכבי ת"א (17:30, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

נציגת המגזר עדין לא רשמה העונה ניצחון במסגרת רשמית ובמועדון מקווים לנסות ולהפתיע את הצהובים, על אף שבמועדון מודים שזו הולכת להיות משימה קשה במיוחד.

 

"אם נפסיד למכבי, אף אחד לא יבוא אלינו בטענות", אמר קפטן הקבוצה חאלד חלאיילה לספורט1, "כך שבעצם כל הלחץ עליהם ולא עלינו, אבל גם אם הם יעלו בהרכב משני בגלל באזל, זה עדיין יהיה משחק קשה עבורנו".

 

שחקני סכנין. להם אין מה להפסיד (ערן לוף)

 

חלאיילה, הקפטן הותיק של נציגת המגזר, היה מקבל באופן קבוע את חולצת ההרכב של נציגת המגזר, נתון שהשתנה לקראת סוף העונה שעברה. "זה נכון שישבתי יותר על הספסל, אבל אני עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי, בסבלנות אני אחזור להרכב", אמר חלאיילה לספורט1.

 

אלי כהן המאמן מגיע למשחק עם סגל חסר, ללא וויאם עמאשה שעדיין לא כשיר במאת האחוזים וצפוי לחזור למגרשים רק בשבוע הבא. גם אלדר חסנוביץ' לא יוכל לקחת חלק במשחק. הקשר הבוסני, שנפצע במשחק ההפסד (2:0) להפועל חיפה בגביע הטוטו, סובל מקרע בשריר התאומים וצפוי להיעדר כחודש.

 

בין הקורות יעמוד רן קדוש, שתפס את מקומו של מחמוד קנדיל במהלך העונה שעברה, לאחר שהאחרון נפצע, כאשר אברהם פאס יפתח במרכז ההגנה. ז'אורזיניו הברזילאי, שהוחתם השבוע לאחר תקופת מבחן ממושכת, צפוי לקבל דקות ראשונות בליגת העל.

 

הרכב משוער: קדוש, עותמאן, פאס, אבו-סאלח, יובאנוביץ', גנאים, חאלד חלאיילה, קאצ'ובה, מוגרבי, אליחן, אמיר חלאיילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי