ציון צמח: "כמובן שיעלו זיכרונות ממה שקרה לי"

צמח מורד על אלונקה. העונה נאחל לו רפואה שלמה
צמח מורד על אלונקה. העונה נאחל לו רפואה שלמה | צילום: ערן לוף

קשר עכו, שיפתח מול הפועל חיפה, נפצע כשהקבוצות נפגשו אשתקד

(גודל טקסט)

ממש כמו בפתיחת העונה אשתקד, גם מחר (שבת, 20:00) תארח הפועל עכו באצטדיון טוטו את הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון בליגת העל לעונת 2015/16. לפני שנה זה הסתיים ב-1:1.

 

ציון צמח שיעלה בהרכב של המאמן ירון הוכנבוים נכנס כמחליף במשחק בשנה שעברה. במשך שמונה דקות הוא הספיק לכבוש את שער השוויון להיפצע קשות בתיקול חריף ולרדת מהמשחק על אלונקה. צמח שבר את הקרסול ובילה חמישה חודשים מחוץ למגרש.

 

 

"כמובן שיעלו זכרונות ממה שקרה לי", אמר צמח לספורט1, "אבל אני משאיר הכל מאחורי ומקווה שהעונה אהיה כשיר לכל אורכה ואתן את המספרים שלי".

 

עכו מגיעה לאחר עוד הכנה לקויה בקיץ  בעקבות הבעיות הכלכליות, שהוביל גם להכנה לקויה בקיץ, כאשר הוכנבוים עדיין לא תרגל את ההרכב הראשון במסגרת רשמית. לצערו של המאמן גם מחר יעמוד לרשותו סגל חסר, ללא עדי קונסטנטינוס, דור ג'אן, עלאא ג'אפר והקשר הניגרי סמואל גילמור. בעקבות בעיה טכנית הארבעה לא עברו בבקרה.

 

"למרות שלא שיחקנו הרבה ביחד, אנחנו מתאמנים כבר תקופה ועם הזמן נתחבר ונתגבש", אומר צמח, "כולנו עובדים קשה בשביל להגיע מוכנים".

 

לצד צמח יפתחו ב-11 של הוכנבוים גם עדנאן זהירוביץ' שיערוך הופעת בכורה בליגת העל, בוריס קופיטוביץ' שיאייש את מרכז ההגנה והקפטן מושיקו מישאלוף. דני עמוס יעמוד בין הקורות במדי הפועל עכו לראשונה במשחק רשמי.

 

רואש.  "יש התרגשות ובעיקר דריכות" (ערן לוף)

 

מהעבר השני, הפועל חיפה מגיעה לאחר קיץ פעיל במיוחד, שכולו בסימן שחקני הבית שחזרו הביתה. הבולט הוא כמובן חנן ממן, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים.

 

"חשוב שנפתח את העונה בצורה טובה",  אמר הקפטן הקבוצה אושרי רואש לספורט1, "יש התרגשות לקראת המשחק מחר אבל בעיקר דריכות. המשחקים הראשונים הם קריטיים עבורנו להמשך העונה. להבדיל משנים קודמות, אנחנו רוצים לפתוח טוב ולא רוצים למצוא את עצמנו רודפים אחרי הזנב של עצמנו".

 

 על עכו: "אמנם ניצחנו אותם בגביע הטוטו ודי בקלות, אבל בליגה יהיה משחק קשה".

 

יוסי דורה, שהיה בספק בעקבות מתיחה בשריר הארבע ראשי, צפוי להיות כשיר למשחק ויפתח בקישור לצד ממן.  בחלק הקדמי תומר סוויסה צפוי לקבל את הקרדיט לצד מהראן לאלה.

 

הרכבים משוערים:

 

הפועל עכו: דני עמוס, ליאור לוי, מישאלוף, קופיטוביץ', מלול, יובאנוביץ', זהירוביץ', צמח, סיידר, וייסמן, חלאיילה.

 

הפועל חיפה: קובאר, סרדל, רואש, קיאנסקאס, מגרלשווילי, דורה, פיניירו, ממן, אבו ניל, סוויסה, לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי