כוהן ההעברות: "רוסונרו שהפך לזהב של מכבי"

זהבי. גם באיטליה יודעים
זהבי. גם באיטליה יודעים | צילום: Gettyimages

ג'יאנלוקה די מארציו האיטלקי פרסם כתבה מפרגנת על זהבי. רמז לבאות?

(גודל טקסט)

כדורגלן שזוכה לכתבה מפרגנת בענק בבלוג של העיתונאי המפורסם האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו עשוי למצוא את עצמו בקרוב בקבוצה גדולה. ועכשיו זה ערן זהבי.

 

די מארציו נחשב כיום לכוהן הגדול של שוק ההעברות העולמי וכל ידיעה שלו על מעבר שחקן הקפיצה הקיץ את כלי התקשורת בעולם שציטטו אותו. הוא תמיד ידע רגע לפני כולם להיכן כל שחקן הולך בעיקר באיטליה, אבל לא רק בסרייה א'.

 

 

 

לדי מארציו יש חצי מיליון עוקבים בטוויטר והוא גם אחראי לבלוג ההעברות של הסקאי האיטלקי וגם יש לו בלוג משלו. בכתבה שנכתבה היום על זהבי תחת הכותרת: "פארדוקס זהבי. רוסונרו (הוורד של פאלרמו) שהפך לזהב (זהבי) של מכבי" יש את כמויות הפירגון הכי גדולות שנכתבו אי פעם באיטליה על כדורגלן ישראלי.

 

הכתבה הזכירה שזהבי הוא למעשה זהב בעברית והוא הפך לזהב של מכבי תל אביב שעלתה לליגת האלופות בזכותו אחרי שהבקיע 11 שערים מפתיחת העונה (כולל אנדורה, לא כולל הצמד במשחק אלוף האלופים וצמד בגביע הטוטו). בכתבה הוזכרה התקופה שלו בפאלרמו בה הבקיע את השער המהיר בליגה, ואת העובדה שאוהדי הפועל לא סלחו לו על העבר למכבי תל אביב.

 

הוזכר גם שהוא כבש ב-17 משחקים רצופים שנה שעברה – מאזן טוב יותר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. הוזכר שער בבעיטת המספרים נגד ליון במדי הפועל תל אביב. מי שרואה את הכתבה ומחפש שחקן חיזוק נראה שהיא עושה עבור זהבי את העבודה יותר מכל המשחקים שלו. אחרי די מארציו עוקבות כל הקבוצות הגדולות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי