"באדיר בחור נהדר, אבל לא יהיה המאמן"

באדיר. רוצה שהשחקנים ירוצו וילחמו
באדיר. רוצה שהשחקנים ירוצו וילחמו | צילום: עדי אבישי

גורמים בהפועל תל אביב לא אהבו את דבריו של המאמן הזמני מוקדם יותר היום

(גודל טקסט)

שבוע לאחר שססאר מנדיונדו פוטר מהפועל ת"א, וואליד באדיר, ששימש כעוזרו ויחליפו כעת באופן זמני על הקווים, דיבר הערב (חמישי) לראשונה לקראת משחקם של האדומים מול מכבי נתניה בשבת (16:45, ספורט2).

 

"עברנו שבוע לא קל", הודה באדיר, "מנדיונדו עזב ואני המאמן של הקבוצה. ישבנו ודיברנו עם השחקנים לאחר העזיבה, הם הבינו שאני אדריך את הקבוצה בשבת ואני מוכן לכך. חשוב לי שנשחק כדורגל טוב ונשיג תוצאה טובה".

 

 

אריק בנאדו דחה אתמול את חיזורי הקבוצה, והעדיף להישאר כמאמן הנבחרת הצעירה. אך קפטן הקבוצה לשעבר לא מתרגש מהדיווחים על המועמדים השונים: "אני לא מתעסק במי יהיה המאמן הבא, כל עוד לא אמרו לי אחרת, אני מאמן הקבוצה. אני לא נפגע משמות המאמנים שהועלו, כולי מרוכז במשחק הקרוב שחשוב לי ולשחקנים. אני רוצה שהשחקנים שלי ירוצו, ילחמו ויתאבדו על המגרש מכיוון שהם משחקים במועדון גדול – הפועל ת"א".

 

אימון הפועל, הערב (אייל לוסטיג)

 

"אני יכול לאמן את הקבוצה, וכך אעשה כל עוד לא אמרו לי אחרת", אמר באדיר, "השחקנים חשו לא טוב עם העזיבה של מנדיונדו, אך לאחר שיחות עימם, כולם הבינו שהמטרה הקרובה היא מכבי נתניה".

 

באדיר גם התייחס למצבו של שוער הקבוצה, אריאל הרוש, שהחמיץ את המחזור הקודם בשל פציעה: "מצבו של אריאל לא ידוע, ממתינים לדעת מה מצבו ואז נקבל החלטות". ולגביי חלוץ הרכש מאשדוד: "הגעתו של ניב זריהן לא תלויה בי".

 

בהפועל תל אביב לא אהבו את דבריו של באדיר, שיעמוד כאמור על הקווים מחרתיים. "וואליד בחור נהדר, אבל אין סיכוי שהוא יהיה המאמן הקבוע של הפועל ת"א", הגיבו גורמים בקבוצה, "הפועל תביא מאמן עם ניסיון שיוכל להצעיד את הפרויקט הזה קדימה". בכך נסתם הגולל על "הפנטזיה", כך לדבריהם, של שחקן העבר, למרות שהיו קולות שהבינו גם את השאיפות שלו להתקדם, אך ציינו שאין זה הזמן המתאים.

 

כך או כך, באדיר מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת נתניה, כאשר שמואל שיימן ודודו ביטון בתמונת ה-11, כשלראשון תהיה זו הופעה ראשונה בסגל, בעוד שלשני, שישחק מול קבוצת נעוריו, תהיה זו בכורה בהרכב העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי