נס זמיר: "בלי הקהל, בית"ר היא קבוצה אנמית"

בביתר מאמינים
בביתר מאמינים | צילום: אודי ציטיאט

הקשר דיבר לקראת המשחק מול הפועל חיפה. היציע המערבי יישאר סגור

(גודל טקסט)

"מקווים לצאת לדרך חדשה" זה המשפט הנפוץ ביותר השבוע בביתר ירושלים. הקבוצה מהבירה טרם כבשה העונה וסלובודאן דראפיץ' רוצה לסיים את השנה עם טעם מתוק.

 

בית"ר ירושלים אינה מתכוונת נכון לעכשיו לפתוח את היציע המערבי לקהל אוהדיה בשל מכירת כרטיסים מועטה למשחק מחר (שבת) באצטדיון טדי נגד הפועל חיפה (19:45 בספורט1 וב-HD). בבית"ר הבהירו כי רק הענות מוגברת של האוהדים תשנה את ההחלטה ותחסוך כספים על הוצאות שיטור ואבטחה.

 

 

לקראת המשחק, הקשר נס זמיר התייצב לראיון קצר והתייחס תחילה ליכולתו: "אני מקווה שעם השנה החדשה אני אוכל לממש את הפוטנציאל שיש בי ולהבקיע שער כבר בשבת, כי אני נמצא במקום הכי טוב בשבילי".

"אנחנו בתהליך של שיפור, אנחנו נראים הרבה יותר טוב ואני מקווה שכבר נראה זאת בשבת נגד הפועל חיפה ושננצח", הוסיף הקשר.

זמיר חוגג שער ראשון במדי בית"ר (אודי ציטיאט)

זמיר התייחס גם לנושא הקהל ואמר: "הכוח של בית"ר זה הקהל שלה, ובלי הקהל בית"ר היא אנמית. מקווה שהקהל יגיע בהמוניו, אנחנו נשמח אם יהיה קהל שיבוא ויתמוך".

הירושלמים במהלך פגרת הנבחרת רשמו שתי רכישות מרשימות כאשר החתימו את אלעד גבאי וניקיטה רוקאביציה האוקראיני-אוסטרלי, וזמיר ניסה לשפוך קצת אור על הרכש החדש:

"את אלעד גבאי אני מכיר טוב מאוד ואי אפשר לשכוח את השנים שלו בקרית שמונה. את רוקאביציה לא יצא לי לראות משחק, אבל ממה ששמעתי מדובר על שחקן מצויין ואני מקווה ששניהם יתרמו לנו".

באימון הבוקר בבית וגן, עוזר המאמן שי ברדה לקח את החלוצים לאימון פרטני בו עבד איתם על כניסה לעומק וסיומת מול השער. בבירה אמרו: "ברגע שהכדור יכנס, זה יבוא בצרורות, יש לנו התקפה מצוינת".

 

מהצד השני, הירושלמים סופרים כבר ארבעה משחקים ללא ספיגה ורוצים להמשיך עם היכולת הזו גם מחר נגד הפועל חיפה אבל זה לא יהיה פשוט. חסוס רואדה ושניר משען פצועים, ניסו קפילוטו לא כשיר לחלוטין ולמאמן הסרבי יש לו מעט כאבי ראש בנושא. מי שתורגל הוא הבלם הצעיר דוד קלנטיס לצידו של טל כחילה.

 

מאטוביץ'. בינתיים ההגנה מספקת את הסחורה (אסף קליגר)

 

עמדה נוספת שנמצאת בסימן שאלה היא עמדת המגן הימני בה תורגלו לסירוגין אלעד גבאי ותומר ירוחם. ניקיטה רוקאביצה, לא נטל חלק במשחקון הפנימי ולא יכלל בסגל למשחק.

 

לפני המשחק יערך טקס לשני שחקני הפועל חיפה חנן ממן ותומר סוויסה ששיחקו בעונה שעברה בבית"ר ירושלים.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, תומר ירוחם, טל כחילה, ניסו קפילוטו (דוד קלנטס), דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, פאבלו דה לוקאס, עומר אצילי, לידור כהן, עומר נחמני, דובב גבאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי