בכורה לקריאף ואוברניאק. שכטר, עטר ובניון על הספסל

קריאף. בכורה בהרכב
קריאף. בכורה בהרכב | צילום: ערן לוף

רוני לוי במהפכה בהרכב חיפה לפני סכנין (17:30, ספ'1), פלט על הספסל. עמאשה ופאס מול האקסית

(גודל טקסט)

במכבי חיפה סופרים את השעות למשחק מחר (שבת) באצטדיון סמי עופר נגד בני סכנין (17:30 בספורט1 ו-HD). בקרב הצוות המקצועי השחקנים והאוהדים יש את הרצון לנצח העונה בפעם הראשונה במסגרת הליגה ולחזור למאבקי הצמרת.

 

על פי אימוני השבוע רוני לוי מתכוון לשנות מעט את המערך המקצועי בו שיחקה הקבוצה ולעלות עם שלושה קשרים במרכז המגרש (דרינצ'יץ', ידין וקריאף) שישחררו מעט ממשימות ההגנה את שחקני הקו הקדמי.

 

 

להרכב הפותח ישובו שני המגנים איל משומר וטאלב טוואטחה מהלך שיוריד את אוראל דגני לספסל. בסגל הקבוצה לא יהיה ערן ביטון שהוחזר זמנית לקבוצת הנוער בטענה של המועדון שהסגל עמוס. נציגיו של ביטון טוענים כי הוענש בשל אי הצטרפותו לנסיעת הקבוצה לקריית שמונה באמצע השבוע למשחק שבוטל בשל האובך.

 

 

עטר ושכטר. על הספסל (ערן לוף)

 

הקפטן יוסי בניון אלירן עטר יהיו על הספסל בפתיחת המשחק. גם החלוץ ההולנדי גלינור פלט אמור להמתין על ספסל המחליפים, כשרוני לוי העדיף את אלון תורג'מן כחלוץ בודד, איתי שכטר ירד לספסל גם הוא. אביחי ידין נפצע באימון המסכם ולא יכלל בסגל המשחק.

 

ההרכב מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, מארק ואליינטה, טאלב טוואטחה, ניקולה דרינצ'יץ', אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק, איסמעיל ריאן, חן עזרא, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי