אלי כהן: "היינו צריכים להבקיע 5 שערים"

שחקני הקבוצות עולים למגרש
שחקני הקבוצות עולים למגרש | צילום: הנאדי חטיני

מאמן סכנין חגג את ה-0:2 על עכו והוסיף: "אולי נצרף שחקן התקפה"

(גודל טקסט)

בני סכנין השיגה ניצחון ראשון העונה לאחר שגברה 0:2 בבית על הפועל עכו. פיראס מוגרבי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-31 וז'ורז'יניו קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-75.

המאמן המנצח אלי כהן התייחס לתוצאת הסיום: "אני חושב שהתוצאה קצת מקפחת אותנו והיינו צריכים להבקיע לפחות 5-6 שערים. היה חשוב לחזור ולנצח כאן בדוחא ועשינו את זה בצורה משכנעת". בהמשך דבריו, התייחס לשיפוט: "מי שצריך לבוא בטענות לשופט זה אנחנו. פסלו לנו שער חוקי ב-100% של מוגרבי".

כשנשאל לגביי ז'ורז'יניו שהיה בסימן שאלה בתחילת העונה, הוסיף: "ז'ורז'יניו הגיע לפה חלוד, אבל ראיתי ניצוצות ובמחנה האימונים הבנתי שמדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד. אני שמח על התפוקה שלו ואני חושב שהוא יכול לתת הרבה יותר".

לסיום, התייחס לגבי חיזוק הסגל: "ייתכן שנצרף עוד שחקן התקפה. נקבל החלטה בימים הקרובים".  

כובש השער הראשון, פיראס מוגרבי, הוסיף: "אני מאוד שמח לחזור בצורה הזו. הייתה לי פציעה לא קלה. אני אוהב לשחק בדוחא ומקווה שנמשיך כך עד סוף העונה". כאשר התבקש להתייחס ליכולת של ז'ורז'יניו אמר: "מדובר בשחקן טוב שיכול להגיע לרמות הגבוהות. הצלחה שלו היא הצלחה שלנו".     

מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים, התלונן על השופט: "הגיע לנו פנדל וכרטיס אדום לסכנין. מדובר בשריקות שמכריעות משחק". על היכולת של קבוצתו אמר: "הגענו בסוף המשחק למצבים והשחקנים ניסו לעשות את המקסימום".


הוכנבויים. לא היה מרוצה מהשיפוט (ערן לוף)

הקפטן, משה מישאלוף הוסיף על דברי מאמנו: "רצינו להמשיך את המומנטום. הגיע לנו פנדל ונלחמנו, אבל עכשיו אנחנו מסתכלים הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי