דודו ביטון: "שלוש נקודות הן התרופה להכל"

ביטון. נהיה טובים יותר עם הזמן
ביטון. נהיה טובים יותר עם הזמן | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל תל אביב לא מחכה למאמן חדש: "וואליד באדיר הכין אותנו מצוין"

(גודל טקסט)

לאחר ארבעה מחזורים הצליחה סוף סוף הפועל תל אביב להשיג ניצחון ראשון בליגה, 0:1 על הפועל חיפה. האדומים שמו בצד את כל הדיבורים על משבר וחזרו מחיפה עם שלוש נקודות לאחר שער של רמזי ספורי.

 

"ניצחון מאד חשוב עבורנו" אמר החלוץ דודו ביטון, שהיה מעורב בשער. "השתחרר משהו בהפועל תל אביב ואני שמח שראו את זה. בסופו של דבר אנחנו משחקים בשביל תוצאות ושלוש נקודות זה התרופה להכל".

 

 

"היינו יותר טובים מהפועל חיפה ונהיה טובים יותר עם הזמן. אני חושב שהגיע לנו לנצח אתמול יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים ויש פה סגל חזק שרוצה להיצמד לצמרת. רואים שיש שיפור ושחקנים נכנסים לכושר".

 

רוצ'ט. "חייבים לנצל הזדמנויות" (ערן לוף)

 

"הפציעה משנה שעברה פגעה לי בהכנה לליגה. אני מקווה שהשנה ארגיש יותר טוב וכשאכנס לכושר השערים יגיעו. זה לא המועדון הראשון ולא האחרון שמפטר מאמן. אנחנו שחקנים מקצועניים ובאדיר עושה אתנו את ההכנה הכי טובה שיש. כל מה שההנהלה תחליט אנחנו נקבל".

 

אדריאן רוצ'ט, שפתח לראשונה בהרכב, היה מאוכזב מההפסד: "מרגיש טוב שהפכתי לשחקן הרכב, אבל זה מאכזב להפסיד ככה. מאז שהגעתי הצלחנו להשיג רק נקודה אחת משני משחקים ויש לנו עוד עבודה קשה".

 

"היינו נאיביים. אומנם אנחנו משחקים טוב ומגיעים למצבים אבל אנחנו חייבים לנצל את הזדמנויות שנותנים לנו, בדיוק כמו שהפועל תל אביב עשו. בשנים האחרונות הפועל חיפה חווה חיים קשים בליגה, אבל אנחנו חייבים להרים את עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי