חיפה נקנסה ב-10,000 שקל על השלכת חפצים

שחר. לא רק פתיחת העונה קשה
שחר. לא רק פתיחת העונה קשה | צילום: ערן לוף

דובר הירוקים בדיון: "אי אפשר שנגיע לכאן על כל זריקת כוס". ערן לוי נקנס

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ביקרה היום (חמישי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהועמדה לדין בשל חפצים שנזרקו מהיציע בהפסד 2:0 למכבי ת"א בסמי עופר. בין השאר הושלכו לדשא מיציעי אוהדי הקבוצה כוסות שתייה ומצת. יש לציין כי צוות האבטחה של המועדון עצר חשוד בזריקת המצת ועיכב אוהדים נוספים.

 

הירוקים עלו למתקפה נגדית. "היינו המומים מכתב האישום", אמר דובר הקבוצה דודו בזק, "אירחנו 30 אלף צופים והכל היה בסדר גמור. כוס ששוקלת 20 גרם זה לא זריקת חפצים. אי אפשר שנגיע לבית דין על כל כוס ואי אפשר להשוות את זה לחזיזים ונפצים. אנחנו משקיעים המון באבטחה ועושים כל שביכולתנו".

 

 

חיפה הפנתה אצבע מאשימה לדור פרץ: "אחרי שהוא הבקיע הוא עשה פרובוקציה ורץ לעבר היציע של האוהדים שלנו. מתוך משהו כמו 10,000 צופים, תמיד יהיה אידיוט שיזרוק משהו. אלמלא הפרובוקציה, הכוס לא הייתה נזרקת. ההתאחדות צריכה לחבק את הקהל שלנו, יהיה לא נכון להשית עלינו עונש קולקטיבי".

 

מכבי חיפה נענשה בקנס כספי של 10,000 ₪. הדיין, עו"ד ישראל שמעוני, התחשב בעובדה כי הירוקים הביאו לכך שהאוהד שהשליך את המצת נעצר והורחק מהמגרשים, כמו גם כי לירוקים עונש על תנאי מהעונה הנוכחית של 15,000 ₪.

 

לפני כן, ערן לוי עמד לדין בגין מילים שאמר בגנותו של השופט דניאל בר נתן בהפסד מכבי נתניה להפועל חיפה, 2:1. "אני שחקן בוגרים כבר 14 שנה וזה מעולם לא קרה לי", אמר שחקנה הפצוע של נתניה, "היה לי רגע אמוציונלי ואני מתנצל בפני השחקנים והמועדון, זה לא צריך לקרות לי כקפטן". הדיין לנדאו השיב: "גם כשחקן פצוע אתה עדיין קפטן, אתה צריך ללמוד להתאפק".

 

הדיין, עו"ד גיורא לנדאו, הטיל על לוי קנס כספי בגובה 3,000 ש"ח. הדיין נימק את העונש בכך שומאחר ולוי הינו שחקן פצוע, עונש הרחקה אינו רלוונטי, כמו כן, לקח בחשבון גם את עברו הנקי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי