רוני לוי: "הקהל שלנו עזר לנו ברגעים הכי קשים"

חיפה חוגגת ניצחון ראשון העונה
חיפה חוגגת ניצחון ראשון העונה | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה: "עברנו תקופה קשה". קריאף: "מתוק". בניון: "אני שמח"

(גודל טקסט)

אחרי 526 דקות של בצורת, הפכה הערב (שבת) מכבי חיפה לקבוצה האחרונה שכובשת שער בליגת העל. אלירן עטר התכבד בכיבוש הבכורה מהנקודה הלבנה ולאחר מכן הוסיף בישול לחן עזרא ב-0:2 של הירוקים בחוץ על הפועל רעננה.

 

 

הרבה לחץ השתחרר אצל הירוקים, שיכולים לצאת מעודדים לפגרת הנבחרת, אחריה יפגשו את עירוני קריית שמונה למבחן משמעותי להמשך העונה שלהם. "עברנו תקופה קשה במונחים ספורטיביים", אמר רוני לוי, "עד עכשיו היה לנו הרבה מזל רע. זו הסנונית הראשונה, אבל אנחנו מצפים להמשכיות. מעבר לשחקנים, אני חייב לומר ששיחקנו מול יריבה עיקשת. הקהל שלנו מדהים, אין מילים פשוט. הם עזרו לנו ברגעים הכי קשים".

 

לוי. "היה לנו הרבה מזל רע" (ערן לוף)

 

"יוסי בניון נתן בעבר גולים כאלו בקלות, אבל פתאום זה עף לו בקורה", המשיך המאמן, "השער הראשון הלך לנו קשה מאוד והגיע אחרי הרבה הזדמנויות, אבל לא מדובר בחוסר ביטחון. שידרתי לשחקנים שאנחנו יכולים לעשות את זה. רמת המחויבות שלנו השתפרה מאוד. אנחנו עוד יכולים לעשות דברים יפים העונה והפנים שלנו למשחק הבא. במועדון כמו מכבי חיפה תמיד חושבים על העתיד, אבל בכדורגל אנחנו יודעים שהמשחק הבא הוא הכי חשוב. פגרת הנבחרת תעזור לעוד כמה שחקנים לחזור לעצמם".

 

"עם קצת יותר מזל לטובתנו, היינו עולים ל-0:1 לפני הפנדל המטופש הזה", סיכם חיים סילבס המאוכזב, "כל הכבוד למכבי חיפה, מגיע להם. שיהיה להם בהצלחה. היו לנו רגעים של ריפיון, ננתח את המשחק ונמשיך משם הלאה. אנחנו שווים לכל קבוצה בכל מגרש והוכחנו את זה גם היום. ברגעים מסוימים היה לחיפה קשה מאוד. רעננה תעשה הכל עם הכלים שלה. בשורה התחתונה, חיפה ניצחו ואנחנו ממשיכים למשחק הבא".

 

"אני לא מתעסק בפנדל שנשרק", הוסיף המאמן, "נטו לזלזל בחיפה וזה רחוק מהמציאות. עקבתי אחריהם, והם הגיעו להרבה מצבים בכל משחק, למרות שלא שמו גול. הייתי בטוח שאחרי הדקה ה-65 המשחק ילך לכיוון שלנו ומכבי חיפה כבר לא תגיע למצב. אבל לפעמים משחק מוכרע מנגיעת יד למרות שזה נגד המצב במגרש. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, ראיתם קבוצה ממושמעת. המטרה שלי היא שכל קבוצה שתבוא נגד הפועל רעננה תפחד כמו שמכבי חיפה פחדה. הפועל רעננה תתקע יתד בליגת העל ותהווה יריב שקול לכל קבוצה, מי שתרצה לנצח אותנו יצטרך למות במגרש".

 

עטר ובניון חוגגים את שער הבכורה של הירוקים. "לא חשוב מי כובש" (ערן לוף)

יוסי בניון אמר בסיום המשחק: "אני שמח, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. רעננה עמדה הגנתית מצוין וזה לא היה קל. אני מקווה שאחרי הפגרה של הנבחרת נתחיל ריצה ונעשה רצף של ניצחונות". הקפטן התייחס להחמצה הגדולה שלו: "נכנסתי טוב להרמה ועליתי לנגוח, כבשתי כבר הרבה שערים בראש, קיוויתי להבקיע גם הפעם, אבל הכדור הלך קצת גבוה ופגע בקורה. פחות חשוב מי מבקיע, העיקר שהקבוצה ניצחה. אלירן לקח על עצמו את האחריות בפנדל ואז חן כבש את השני. אני חושב שהגיע לנו לנצח היום".

 

בסיום המשחק השתחרר אצל שחקני מכבי חיפה המון לחץ וחיוכים רבים נראו בחדר ההלבשה השמח של הירוקים. קריאף, טוואטחה וידין בחרו לתעד את הרגעים והעלו את התמונות יחד עם חבריהם לקבוצה לעמוד האינסטגרם שלהם. הקשר שהגיע מבית"ר ירושלים רשם: "סוף סוף! כמה קשה, ככה מתוק". המגן כתב: "ניצחון נהדר הלילה".

 

 

סוף סוף!!!! כמה קשה ככה מתוק! שותף שליי @orel_dgani

A photo posted by ofirkriaf (@ofirkriaf) on

 

Great win tonight #Tothenextone

A photo posted by Taleb Tawatha️️ (@talebtawatha) on

 

שבוע טוב וחג שמח 

A photo posted by eran_biton (@eran_biton) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי