הגיע הזמן: בית"ר ניצחה בדוחא לאחר 2,093 ימים

שחקני ביתר חוגגים ובגדול
שחקני ביתר חוגגים ובגדול | צילום: ערן לוף

הירושלמים חגגו מול סכנין לאחר חמש שנים. וגם: המאזן בין הקבוצות

(גודל טקסט)

– בית"ר ירושלים ובני סכנין נפגשו 30 פעמים במסגרת ליגת העל. הניצחון הערב היה ה-6 של בית"ר, לסכנין יש 11 ניצחונות ועוד 13 נגמרו בתיקו. יחס שערים: 24:30 לזכות בני סכנין.

 

– הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה לפני יותר מחמש שנים, משער עצמי של מהראן אבו ריא. מאז עברו 68 חודשים וחמישה ימים, 299 שבועות 2093 ימים ואז הגיעו עומר אצילי, דובב גבאי וסלובודן דראפיץ' ושמו סוף לבצורת.

 

 

– הניצחון היחיד של בית"ר ירושלים בדוחא במסגרת הליגה היה בעונה 2005/06. אז, בית"ר ניצחה 0:3 מצמד של ליאור אסולין ושער נוסף של ז'רום לרואה. הערב היא השיגה את ניצחונה השני. 1:3 צמד של אצילי ואחד של גבאי.

 

אצילי. איש המשחק ללא צל של ספק (ערן לוף)

 

– שמואל קוזוקין הוא השחקן האחרון שכבש לזכות בית"ר ירושלים בניצחון 0:3 על סכנין. אבירם ברוכיאן וברק יצחקי הבקיעו את שני השערים הנוספים. היום כאמור עשו זאת אצילי וגבאי.

 

גבאי חוגג עם דגל ישראל בדוחא (ערן לוף)

 

– תשעה משחקים בין הקבוצות הסתיימו ללא שערים, שלוש פעמים זה קרה כאשר בית"ר ירושלים אירחה. היום קיבלנו ארבעה שערים ומשחק נפלא.

 

– מוחמד קנדיל שיחק 10 פעמים נגד בית"ר ירושלים ומעולם לא הפסיד. המאזן שלו: 6 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו. בשבעה משחקים הוא שמר על שער נקי. את שלושת השערים היחידים הוא ספג בעונת 2012/13 ב-1:1 וב-2:2. אולי הוא היה צריך לפתוח במקום קדוש בין הקורות?

 

קנדיל (ימין). מאזן מושלם מול בית"ר (ערן לוף)

 

– התוצאה הכי גבוהה בתולדות המפגשים הושגה באוקטובר 2004, אז סכנין אירחה את המשחק בקריית אליעזר והביסה את הירושלמים 1:4.

 

– 14 שערים הובקעו על ידי שחקנים זרים. גם בקטגוריה הזאת לסכנין יתרון ברור- 2:12. ג'רום לרואה ורומולו הם השניים היחידים שהבקיעו לבית"ר. קלבר רודריגס (צמד), אנגוי אלומיידה (צמד), אדריאן פיטו, יברויאן איליה, בוגדן אפוסטו, ג'ואל דמאו, קוסטין אזורוב, ירו בלו, פאס וקצ'ובה לסכנין.

 

– ליאור אסולין הוא השחקן היחיד שיחק בסכנין ובית"ר וכבש במדי כל קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי