ואליינטה: "אני מרגיש בטוח כאן בחיפה"

ואליינטה. התרשמתי מהכדורגל הישראלי
ואליינטה. התרשמתי מהכדורגל הישראלי | צילום: ערן לוף

ניקולה דרינצ'יץ' התאמן כרגיל. ג'אבר עטאא צפוי לפתוח מול קרית שמונה

(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרת, מכבי חיפה שבה לאימונים לקראת משחק החוץ הקשה נגד הפועל קריית שמונה (ראשון, 20:45). ניקולה דרינצ'יץ', שהיה פצוע בתקופה האחרונה התאמן כרגיל. כמו כן, עפ"י התרגול של המאמן רוני לוי, ג'אבר עטאא צפוי לפתוח בהרכב.

 

עוד אחד שנכח באימון היה הבלם מארק ואליינטה לאחר שהחלים מהפציעה בברכו הספרדי התראיין רגע לפני האימון ודיבר בצורה פתוחה: "כרגע הברך בסדר גמור חזרתי להתאמן עם הקבוצה. בהתחלה כשהייתי בועט את הכדור הייתי צועק מכאבים אבל עכשיו אני בסדר".

 

 

"קרית שמונה היא קבוצה טובה עם מגרש קשה ואנחנו נלך לשם על מנת לנצח, אנחנו מכבי חיפה. פתיחת העונה? זה הכדורגל לפעמים דברים לא הולכים טוב אבל אנחנו עובדים על זה  ולאט לאט אנחנו רק הולכים ומשתפרים אבל הדבר שהכי חשוב כרגע זה המשחק ביום ראשון. אנחנו יודעים שמכבי חיפה צריכה להיות במקום טוב יותר, אנו מנסים להתאמן קשה ולשחק טוב במשחקים אבל אנחנו יודעים שזה קשה כי כל הקבוצות שמשחקות נגד מכבי חיפה באות במוטיבציית שיא ומנסות לבוא ולהוכיח שהן יכולות לנצח אותנו".

 

שחקני כפ"ס חוגגים. "כל הקבוצות באות במוטיבציית שיא" (אסף קליגר)

 

השחקן נשאל כיצד מתרשם מהליגה המקומית: "כשהגעתי לא ידעתי על הכדורגל הישראלי. כשהתחלתי להתאמן עם הקבוצה ולאחר שראיתי את המשחק הראשון הבנתי שמדובר בשחקנים טובים, אולי יש צורך לדעת יותר מהלכים טקטיים אבל השחקנים הישראלים הם טובים מאוד".

 

על המצב הביטחוני: "אני מרגיש בטוח ביחד עם משפחתי כאן בחיפה, אבל אנחנו צריכים לחיות בשלום לא רק בישראל אלא בכל העולם. באופן אישי, אני מרגיש בטוח כאן עם המשפחה. בספרד הטלוויזיה לא כמו כאן, הם מדברים רק על דבר אחד, על רגע אחד אבל על מנת להבין את המצב האמיתי צריך להגיע לכאן".

 

עטאא לצד בניון. צפוי לפתוח במשחק החשוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי