Sport1 Banner

למרות הכישלון: בשלב זה רוני לוי צפוי להמשיך

שחקני חיפה בדיכאון בקש
שחקני חיפה בדיכאון בקש | צילום: דני מרון

חרף מחאת הקהל, הירוקים לא יבצעו זעזוע: "שילמו לעטר 3 שנים סתם". שחקנים ישוחררו?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה הערב (ראשון) עוד ערב עגום שמתווסף לשרשרת הכישלונות של השנים האחרונות.

 

אם חשבו שהניצחון על רעננה, עשה משהו, ה-2:0 בק"ש הבהיר כי הקבוצה עדיין רחוקה מלהיות מועדון הצמרת המוכר מפעם.

 

 

גורם במכבי חיפה הבהיר כי המאמן רוני לוי לא יפוטר למרות הכישלון הענק וקריאות האוהדים "תתפטר" לא יענו בשלב זה. רוני לוי חתם בקיץ על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים ואין שום גורם המקורב ליעקב שחר שיציע לו לפטרו. "יעקב שחר שלח הביתה את ראובן עטר ושילם לו במשך שלוש שנות בטלה (למעט מחזורים בודדים במכבי נתניה) שכר עצום. לרוני לוי חוזה של שלוש שנים תחת אמירה שהוא הרכש הגדול של הקיץ".

 


סטויקוביץ' מתנחם במגבת (דני מרון)

 

נכון לעכשיו אין אפשרות לבצע שינויים וחלום האפשרות להגיע צמוד למכבי ת"א, הפועל ב"ש וקריית שמונה הולך ונמוג. כבר השבוע תתקיים פגישה ושיחה בין לוי לשחר כשאפשר כי מספר שחקנים יתבקשו לעזוב בחלון ההעברות למען רכש חדש.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי