"אם אקבל פנייה ממכבי חיפה מיד אענה בחיוב"

מזרחי. היו לי תקופות נהדרות עם שחר
זה הפתרון לצרות של מכבי חיפה? | צילום: Gettyiamges

האווירון לספורט1 על הדרישה להביאו כמאמן חלוצים: "מכבד את רוני לוי"

(גודל טקסט)

לאוהדי מכבי חיפה נמאס מכך שלאחר שבעה מחזורים הקבוצה שלהם כבשה שני שערים בלבד, והם קוראים להתחמתו המיידית של אלון מזרחי כמאמן חלוצים. לירוקים יש שישה חלוצים בסגל: אלירן עטר, איתי שכטר, אלון תורג'מן, שחר הירש, שובל גוזלן וגליינור פלט, וכולם ביחד לא הצליחו לכבוש אפילו שער שדה אחד ב-630 דקות (אקס ריימס כבש בפנדל).

מזרחי עצמו, כיום בעל בית ספר לחלוצים ברמת השרון, הוחמא מדרישת האוהדים ואמר לספורט1: "מכבי חיפה זה מועדון ענק, הייתי הקפטן של הקבוצה הזו ואני יותר מאשמח לעבוד שם. המועדון הזה יקר ללבי ואני מחובר לאוהדים באופן אישי. כל פנייה מחיפה מיד תענה בחיוב".

מלך השערים של ליגת בעל בכל הזמנים הוסיף: "המטרה שלי היא לא להיות מאמן ראשי. אני מכבד מאוד את רוני לוי ואני מאמן התקפה בלבד. היו לי תקופות מדהימות במועדון הזה ביחד עם יעקב שחר ואני אשמח לעזור להם".

שחר בפוזה מוכרת. האווירון מוכן לבוא בכל רגע נתון (ערן לוף)

לאחר ההפסד בקריית שמונה גם יוסי בניון הודה: "הבעיה העיקרית שלנו זה לייצר מצבים ולהבקיע שערים". כזכור, לפני מספר שנים האווירון היה מאמנו האישי של שלומי אברייטמן שכבש 33 שערים בכל המסגרות במדים הירוקים ורשם את עונת השיא שלו בקריירה שבסיומה החלוץ גם קיבל חוזה בליגה הבלגית.

 

מה דעתכם על האווירון, אלון מזרחי, כמאמן חלוצים של מכבי חיפה? אנחנו בעד!כזכור, אלון עבד עם שלומי ארבייטמן בעונת 2009/10 …

Posted by ‎מכבי חיפה – Maccabi Haifa FC: עמוד האוהדים הרשמי‎ on Thursday, October 22, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי