בעכו נערכים: "מכבי חיפה פייבוריטית"

הוכנבוים. משחק תחתית בחיפה
הוכנבוים. משחק תחתית בחיפה | צילום: עדי אבישי

הוכנבוים ושחקניו לפני קרב התחתית בסמי עופר: "זה יהיה משחק קשה"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי 1:0 בשבוע שעבר להפועל רעננה, תצא בשבת הפועל עכו למשחק חוץ מול מכבי חיפה בסמי עופר ותנסה לחזור למסלול הניצחונות על מנת להתרחק מחלקה התחתון של הטבלה (שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:45).

 

למרות שהירוקים מהכרמל ממוקמים בתחתית טבלת ליגת העל, בקבוצתו של ירון הוכנבויים מתייחסים אליהם כפייבוריטים למשחק. "נכון שמכבי חיפה במשבר, אבל זו עדיין מכבי חיפה" אמר שחקן בקבוצה לספורט1, "בסופו של דבר אותנו לא מעניינות הצרות שלהם, אנחנו חושבים על עצמנו והמטרה שלנו היא לצבור נקודות".

 

"זה הולך להיות משחק קשה, לשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר זה לא קל", אמר גורם במועדון, "אבל כבר הוכחנו מול באר שבע שזה אפשרי וננסה להוציא תוצאה טובה גם מחר. עם כל הצרות שישי במכבי חיפה, יש להם סגל מאוד איכותי ואסור לזלזל בזה, למרות שהם נראים לא טוב במשחקים שלהם".

 

ירון הוכנבוים מאמן הקבוצה מגיע למשחק עם סגל חסר, ללא הבלם מושיקו מישאלוף ובר אביטן הפצועים. את מקומו של הקפטן במרכז ההגנה צפוי לתפוס ברניסלב יובאנוביץ,' שיוסט מהקישור האחורי.

 

בעקבות השינוי בתקנון, שחקניה המושאלים של מכבי חיפה, עללא ג'אפר, שון וייסמן, דור כוכב ועדי קונסטנטינוס יוכלו לקחת חלק במשחק, כאשר השניים האחרונים  צפויים לפתוח בהרכב.

 

הרכב משוער:

 

עמוס, לוי, יובאנוביץ', קופיטוביץ', מלול, זהירוביץ', קונסטנטינוס, גילמור, כוכב, קאסום, סיידר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי