יהיה שמח: איגביני יעקובו יחזור למכבי חיפה?

יעקובו. ישוב לכרמל?
יעקובו. ישוב לכרמל? | צילום: עדי אבישי

החלוץ הניגרי הוצע לרוני לוי, הירוקים מכחישים. בוקולי יודיע היום על פרישה

(גודל טקסט)

גורמים הקשורים למכבי חיפה הציעו למאמן רוני לוי להחתים את החלוץ הניגרי, איגבני יעקובו, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת רדינג האנגלית. יעקובו בן ה-32, מהזרים הבולטים ביותר של הירוקים בעבר, מוכן לחזור למרגלות הכרמל לקבוצה בה זכה לפרסום וממנה הגיע לאנגליה. בחיפה יבדקו את ההצעה כשעל סדר היום נמצאים קשר ובלם זרים. דובר הירוקיםפ דודו בזק: "השחקן כלל לא הוצע לנו".

 

יעקובו שיחק במכבי חיפה בין השנים 2000 ל-2003, באחת התקופות המוצלחות של המועדון שזכורה בעיקר בשל הקמפיין המכובד בליגת האלופות בו כבש שלושער מול אולימפיאקוס. לאחר שעזב יעקובו עשה קריירה מכובדת בפרמיירליג. הניגרי שיחק בפורטסמות', מידלסברו, אברטון, לסטר, בלקבורן ורדינג. סה"כ כבש 96 שערים בליגה האנגלית הבכירה ו-11 בליגת המשנה. 

 

 

ב-2012 הניגרי עזב את הממלכה והלך בעקבות הכסף הגדול של סין. גם במזרח הרחוק החלוץ מצא את הרשת 23 פעמים, לאחר מכן יעקובו ניסה את מזלו בערב הסעודית ובשנה שעברה, כאמור, חזר לרדינג האנגלית.

 

בוקולי. צפוי להמשיך בכרמל גם לאחר הפרישה (ערן לוף)

 

קשר הקבוצה גוסטבו בוקולי מתכנן להודיע מחר דרך עמוד הפייסבוק שלו על פרישה מכדורגל בגיל 37 לאחר 11 שנים במכבי חיפה. בוקולי שוהה בחופשה בברזיל והוצע לו תפקיד במחלקת הנוער.

 

המאמן רוני לוי הודיע לראשי המועדון כי הוא מבקש לצרף את קשר בית"ר ירושלים אופיר קריאף. מו"מ יפתח מול אלי טביב בעסקת חליפין של כסף ושחקנים. בית"ר ירושלים בודקת קבלת שניים מבין דקל קינן, אלעד גבאי ואלון תורג'מן. הקשר סיים את חוזהו בבירה וקבוצתו זכאית לדמי השבחה.

קריאף. לוי רוצה שהוא ילבש ירוק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי