מכבי פ"ת דורשת מיליון דולר עבור טל בן חיים

בן חיים. חייב להימכר לחול?
בן חיים. חייב להימכר לחול? | צילום: עדי אבישי

עמוס לוזון מונע את החתימה על חוזה ארוך טווח במכבי ת"א. נקבעו היריבות למחנה האימונים

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים אמור לחתום בקרוב על חוזה חדש במכבי תל אביב למשך ארבע שנים אשר ישודרג כספית מהלך שישאיר את השחקן בקריית שלום. עם זאת, בטרם יחתום על החוזה, על הצהובים לפתור את סוגיית כרטיס השחקן מול מכבי פתח תקווה.

 

במכבי תל אביב מנסים למצוא פתרון ל-25 אחוזי הבעלות על הכרטיס אשר מחזיק בידיו נשיא מכבי פתח תקווה עמוס לוזון מאז הסכם העברתו של השחקן מהפועל תל אביב למכבי תל אביב.

 

 

בשבועות האחרונים מנסים במכבי פתח תקווה להוביל מהלך בו יקבלו את חלקם בכרטיס ונעשו שיחות למציאת הסדר לסכום הכספי שיספק תמורה נאותה לחלקה בזכויות המכירה. על פי גורם בכיר במכבי פתח תקווה הם דחו הצעה מקריית שלום לתשלום של 300 אלף יורו עבור רבע הכרטיס ודרשו כמיליון דולר.

 

גורם במכבי פתח תקווה: "עד ה-15 ביולי ימצא פתרון לנושא טל בן חיים. יש לו הצעות שבמכבי תל אביב מכירים מסין, אוקראינה, בלגיה וסקוטלנד ולפי ההסכם הוא אמור לקבל אחת מההצעות – בדיוק כמו החלוץ עומר דמארי שנמכר מהפועל תל אביב לאוסטריה וינה. אי אפשר למשוך בלי קץ את נושא המכירה של השחקן. אם הוא ימשיך במכבי תל אביב בחוזה ארוך טווח חובה שנקבל את התמורה לחלק של מכבי פתח תקווה על הכרטיס".

 

יוקאנוביץ'. אמירות מעודדות (עדי אבישי)

 

האמירה אתמול (שלישי) של המאמן הסרבי החדש של מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' על רצונו להפוך את מכבי תל אביב לקבוצה טובה יותר מאשר בעונת הטרבל הפכה לשיחה המרכזית בקרב אוהדי הקבוצה שלאורך העונה שחלפה " לא אהבו " את היכולת שהציגה הקבוצה בעידן של פאקו אייסטראן.

 

כבר בשיחת ההכרות הראשונה עם השחקנים ( ללא שחקני הנבחרת הלאומית ונוסה איגיבור ) הבהיר הסביר לשחקניו כי הוא מכיר את ההיסטוריה של מכבי תל אביב, אך מבטיח שכל שחקן יזכה להזדמנויות שלו להוכיח כי מקומו בסגל ובהרכב.

 

ביום שישי יצטרפו לאימונים ערן זהבי, טל בן חיים הבלם וטל בן חיים החלוץ, איתן טיבי, נוסא איגיבור דור מיכה ועומרי בן הרוש. הקבוצה תמריא ביום ראשון למחנה אימונים באוסטריה כהכנה לקראת המשחקים נגד היברניינס ממלטה במוקדמות ליגת האלופות.

 

היום נקבעו סופית יריבותיה למשחקי האימון – המשחק הראשון יתקיים ב-30 ליוני נגד ווזדובץ' מסרביה, ב-3 ליולי יתמודדו מול דיוסגיורי ההונגרית, וארבעה ימים לאחר מכן תפגוש האלופה את אנז'י מחצ'קאלה מרוסיה. 

 

דאבור. יצטרף לאוסטריה? (עדי אבישי)

 

הצהובים מאמינים כי באוסטריה יצטרפו אליה אלי דסה ומונס דבור איתם מתנהל מו"מ מתקדם. בנושא דסה אמר גורם המקורב למכבי תל אביב "המגן הימני של הקבוצה הוא עכשיו יובל שפונגין. הקבוצה זקוקה לשחקן נוסף לנוכח כמות המשחקים הגדולה הצפויה העונה, אבל בכל מקרה גם איתן טיבי יכול לשחק בעמדת המגן הימני".

 

במכבי תל אביב בונים על גילי ורמוט שהחלים מהפציעה בקרסול ובמהלך המשחקים באוסטריה המאמן ינסה את ורמוט לצידו של ערן זהבי בקישור, בדומה לתפקודם בנבחרת ישראל. עדן בן בסט שלא קיבל קרדיט אצל המאמן אייסטראן אמור לשחק במרכז ההתקפה.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר בן רייכרט ייצא עם הקבוצה למחנה המשחקים באוסטריה והכוונה היא לקדם אותו בהרכב ולחזק את מעמדו. במכבי הבהירו כי נושא מעברו להפועל תל אביב אינו לנתון דיון ורק לאחר מחנה האימונים יתברר מעמדו. שני שחקני הנוער דן גלזר וסוהיל ארמלי ייצאו עם הקבוצה לאוסטריה ואמורים להיות חלק מהסגל בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי