שהר: "בימים הקרובים אחליט על עתידי, תודה על התמיכה"

רואדה. יתאחד מחדש עם ואליינטה?
רואדה. יתאחד מחדש עם ואליינטה? | צילום: Gettyimages

חסוס עדיין מועמד למכבי חיפה. החלוץ מעדיף את הירוקים על פני הפועל ת"א

(גודל טקסט)

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הבטיח כי בקרוב הקבוצה תתחזק בשני שחקנים נוספים. ההחלטה בנושא העמדות בהם יבחרו השחקנים ממתינה לתשובתו של בן שהר שהבטיח לתת תשובה להצעה שקיבל לחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. שהר נותן עדיפות למכבי חיפה על פני הפועל תל אביב, אם לא ימצא בתוך פרק הזמן של עד שלושה ימים מועדון באירופה. החלוץ הוציא הודעה בעמוד הפייסבוק שלו בה רשם: "אני קורא את כל ההודעות שמגיעות אליי בפרטי ורוצה להגיד תודה רבה לכולם על כל האהבה…זה הכי מרגש בעולם! בימים הקרובים אני אחליט לגבי עתידי. תודה לכולם!

 

 

 

המאמן רוני לוי מבקש להחתים בלם זר נוסף לספרדי מארק ואליינטה ובוחן כאפשרות להביא לעמדת מרכז הבלימה את חברו של ואליינטה חסוס ראדה. התקשורת בספרד מדווחת שעלות הבאתו מקבוצת ואיאדוליד תעמוד על 250 אלף יורו, בנוסף לשכר של 350 אלף יורו לעונה למשך שלוש שנים. לבלם יש הצעה נוספת מאוסטריה וינה, אך עפ"י אותו דיווח, כנראה שהקהילה הספרדית בליגת העל תטה את הכף לכיוונם של הירוקים. במקביל בודק לוי מועמדים לעמדת ההתקפה אם בן שהר לא יגיע.

 

 

מכבי חיפה תקיים שלושה משחקי אימון לפני שתמריא בעוד עשרה ימים למחנה אימונים באוסטריה בו תקיים שלושה משחקים נוספים מול קבוצות אירופיות.

 

שחקנים בקבוצה מדברים על מסע השחרורים הרחב הקיץ במכבי חיפה ואפשר היה ליצור מהעוזבים קבוצה שהייתה יכולה להיאבק על תואר האליפות. הרכב עוזבי מכבי חיפה : אמיר אדרי, אלעד גבאי, אברהם פאס, מדו קמארה, שמואל שיימן ,מיצ'ל, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, עידן ורד, ויאם עמאשה ושמעון אבוחצירא.

 

השתתפו בהכנת הכתבה: שאדי חורי וטל גורן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי