מגרלשווילי ימשיך בהפ' חיפה, דורה חזר הביתה

ממשיך. חיים מגרלשווילי
ממשיך. חיים מגרלשווילי | צילום: ערן לוף

המגן צפוי להיות שחקן הרכב. הקשר הוותיק שב מעכו וחתם לעונה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה, ואתמול (שלישי) סיכם לעונה נוספת מגן הקבוצה חיים מגרלשווילי.

 

המגן, שהגיע בנובמבר למועדון, היה בספק לעונה הבאה, אך בסופו של דבר הצדדים הגיעו להסכמות והוא צפוי להיות שחקן הרכב אצל טל בנין.

 

במקביל, גם הקשר הוותיק יוסי דורה שסיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הבעלים יואב כץ הגיע להבנות עם קפטן הקבוצה לשעבר, שצפוי להצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה.

 

הקשר, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בחודש הבא, גדל במחלקת הנוער של המועדון ואף שיחק לאורך רוב הקריירה בקבוצה הבוגרת של האדומים. בעונה שעברה שיחק דורה בהפועל עכו, אליה הגיע מהפועל חיפה ובילה את מחצית העונה האחרונה תחת אחיו, שלומי דורה.

 


יוסי דורה. חוזר הביתה (ערן לוף)

 

שחקן בית נוסף שמאוד רוצים לראות חוזר לקריית חיים הוא חנן ממן, שגדל במועדון. קשר בית"ר ירושלים מחזיק במספר הצעות מקבוצות ליגת העל, ביניהן הפועל באר שבע. הנהלת הפועל חיפה עושה מאמצים רבים להחזירו למועדון, אך כרגע קיימים פערים כספיים בין הצדדים.

 

ומנגד, אמיר אבו ניל טרם הגיע לסיכום עם המועדון וכעת הוא שוב מחרים את האימונים. בין הפועל חיפה לקשר, ששיחק בחצי העונה שעברה בהפועל עכו, קיימים פערים כספיים שמעכבים את החתימה.

 

הפועל חיפה תקיים ביום חמישי הבא, ה-16 לחודש, מסיבת עיתונאים חגיגית לפתיחת העונה. הקבוצה אמנם התחילה את אימוניה לפני כשבוע, אך במועדון רוצים להמתין לבעלים יואב כץ, שצפוי להגיע ארצה לרגל עסקיו, ויהיה נוכח במסיבת העיתונאים לכבוד פתיחת העונה לראשונה מזה מספר שנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי